  • 1. Data: 2005-03-11 15:42:57
    Temat: Nowe zasady odliczania VAT za samochody
    Od: "Pawel" <p...@p...usun-to.com>

    Witam,

    jeśli wejdą nowe zasady odliczania VAT przy zakupie samochodu
    http://www.msp.money.pl/firma/wiadomosci/20050311/90
    853/
    to jakie samochody osobowe będą miały homologację?

    Paweł

  • 2. Data: 2005-03-11 19:11:08
    Temat: Re: Nowe zasady odliczania VAT za samochody
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...usun-to.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.msp.money.pl/firma/wiadomosci/20050311/90
    853/
    > to jakie samochody osobowe będą miały homologację?

    Przeczytaj uważnie - tam homologacja nie ma nic do rzeczy.
    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 3. Data: 2005-03-11 21:40:54
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik "Jd." <j...@i...pl>
    w wiadomości <news:d0sqh7$le3$1@atlantis.news.tpi.pl> wstukał:

    > Użytkownik "Pawel" <p...@p...usun-to.com> napisał w wiadomości

    853/

    > Przeczytaj uważnie - tam homologacja nie ma nic do rzeczy.

    Ciekawe tylko, kto i jak określi długość części bagażowej i osobowej ;P
    Miła pani z US, czy może NSA... albo zostawia to w gestii MF, który w drodze
    rozporządzenia wypowie się za producentów...

    --
    Wkrętak jest do wkrętów. Stacja FDD to poważna sprawa, wkrętakiem mozesz
    uszkodzic dyski twarde.

  • 4. Data: 2005-03-12 19:51:30
    Od: "romek" <r...@a...com.pl>

    Czy należy przez to rozumieć, że znów zrobili nas w bambuko?? Najpierw
    zakazali odliczać VAT od "ciężarówek" z kratką, a teraz pewnie zakażą od
    tych ze wzoru Lisaka, bo nie będą pasowały do nowej regulacji (kupiłem
    ostatnio ciężarowe Doblo 5 miejscowe). Czy ten burdel kiedyś się skończy???
    Czy mam kupić TIR'a by wozić drabinę???