  • 1. Data: 2005-03-11 12:38:05
    Temat: Jak zostać producentem oprogramowania ?
    Od: o...@p...onet.pl

    witam,

    Chcę sprzedawać swoje programy za granicę z wykorzystaniem www.shareit.com.

    Nie prowadzę działalności gospodarczej. Jestem zatrudniony (umowa o pracę).
    Czy muszą rejestrować działalność, czy też mogę realizować taką sprzedaż
    jako osoba fizyczna ???

    Z tego co wiem shareit dokonuje raz na miesiąc przelewu na podane przeze mnie
    konto, jedyna dokumentacja sprzedaży to forma elektroniczna u nich na stronie.
    Gdzie mogę poczytać o tym co i jak powienienem robić, aby wszystko zrealizować
    zgodnie z prawem i przy minimalnych kosztach.

    Moze ktoś już ten problem badał i wie co i jak ??

    pozdrawiam