  • 1. Data: 2005-06-25 07:07:08
    Temat: [OT] Fundusz ZPORR
    Od: "Oleg Kuznicki" <o...@g...pl>

    Witam.

    Ostatnio dotarły do mnie informacje na temat możliwości dofinansowania
    mikrofirm w ramach funduszu ZPORR (Działanie 3.4). Na stronie zporr.gov.pl nic
    konkretnego nie znalazłem. Od ponad roku posiadam jednoosobową DG (plus umowa
    o pracę). Czy jest możliwe ubieganie się o pieniądze z tego funduszu na moją
    działalność? Dodam, że moja firma zajmuje się branżą informatyczną a pieniądze
    chciałbym pozyskać na zakup kilku komputerów.

    OLEG

  • 2. Data: 2005-06-25 07:12:41
    Temat: Re: [OT] Fundusz ZPORR
    Od: "opix" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Oleg Kuznicki" <o...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d9ivqs$4s0$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    pieniądze
    > chciałbym pozyskać na zakup kilku komputerów.

    takie informacje najszybciej znajdziesz na stronie izb gospodarczych
    ,urzędu gminnego lub województwa -ostatnio skapią centralnej
    informacji

    --
    Opix

  • 3. Data: 2005-06-27 06:31:57
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "opix" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > takie informacje najszybciej znajdziesz na stronie izb gospodarczych
    > ,urzędu gminnego lub województwa -ostatnio skapią centralnej

    Ja tez szukałam możliwości otrzymania dotacji dla mikroprzedsiębiorstwa,
    pytałam o to firmę wyspecjalizowaną w załatwianiu wszystkich formalności.
    Uzyskałam jednoznaczną odpowiedź, że mikroprzedsiębiorstwo musi działać min.
    3 lata aby mogło otrzymać taką dotację.
    MB

  • 4. Data: 2005-06-29 06:22:28
    Od: "Oleg Kuznicki" <o...@g...pl>

> [...]
    > Uzyskałam jednoznaczną odpowiedź, że mikroprzedsiębiorstwo musi działać min.

    Według dokumentu znajdującego się tu http://tinyurl.com/9msst :
    "(...) Wsparcie może być udzielane podmiotom, które prowadzą
    mikroprzedsiębiorstwa, które rozpoczęły działalność gospodarczą (dzień
    uzyskania wpisu do
    ewidencji działalności gospodarczej lub wpisu do rejestru przedsiębiorców) nie
    wcześniej niż
    36 miesięcy przed dniem złożenia wniosku o udzielenie pomocy i spełnia warunki
    przedsiębiorcy niezależnego".

    OLEG