  • 1. Data: 2004-02-27 13:53:02
    Temat: Re: OT - ZUS
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 27 Feb 2004 00:08:07 +0000 (UTC), w <c1m1p7$12n$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>,
    Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl> napisał(-a):

    > Ja pominąłem? Pisałes może gdzieś o tym?

    A po co mam pisać?

    > Ale OK.
    > Odprawy OPDG nie przysługuje z przyczyn dosc oczywistych.

    Coś takiego, to jednak są różnice ;)

    > Nie, nie znam. Zostały jeszcze jakieś? :)

    Haha, naprawdę nie znasz kodeksu :). Poczytaj sobie, ja to przerabiałem 2 lata
    temu, nie chcę być nieprecyzyjny, bo sporo się zmieniło, ale poczytaj sobie
    obowiązki pracodawcy wobec pracownika i powiedz czy państwo tak samo pomaga
    pracodawcy :).

    > Posty ignorujace przekierowanie zostana zignorowane :)

    Smutne :>