  • 11. Data: 2005-09-08 12:31:03
    Temat: Re: Odliczenie VAT z abonamentu?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:12ii5901p9iif.1m7aeonxyegr7$.dlg@40tude.net...

    > A zdradź jeszcze tajemnicę od czego ten VAT odlicza jak nie jest Vatowcem
    > ??

    A skad ta prorocza wizja, ze nie jest?
    Bo moja wizja, ze jest, to tylko zalozenie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2005-09-08 13:05:19
    Od: "Anna Z" <a...@o...pl>

    hehe ale sie zamieszanie zrobiło.
    Autor wątku nie napisał czy jest Vatowcem czy nie.

  • 13. Data: 2005-09-08 13:14:05
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Thu, 8 Sep 2005 14:31:03 +0200, SDD napisał(a):

    > A skad ta prorocza wizja, ze nie jest?
    > Bo moja wizja, ze jest, to tylko zalozenie.

    To nie wizja tylko czytanie postów w tym wątku :-)).
    Hint : trzeci post w tym wątku.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 14. Data: 2005-09-08 13:15:17
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Thu, 8 Sep 2005 15:05:19 +0200, Anna Z napisał(a):

    > hehe ale sie zamieszanie zrobiło.
    > Autor wątku nie napisał czy jest Vatowcem czy nie.

    Przeczytaj wszystkie posty w tym wątku a będziesz wiedzieć czy jest ;))
    Hint : trzeci post.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 15. Data: 2005-09-08 13:22:49
    Od: "Anna Z" <a...@o...pl>

    > Przeczytaj wszystkie posty w tym wątku a będziesz wiedzieć czy jest ;))
    > Hint : trzeci post.
    > --
    > Mieczysław
    > ----

    To Ty przeczytaj jeszcze raz ten trzeci post i zwróć uwagę kto go pisał i na
    co odpowiadał.
    Anna Z

  • 16. Data: 2005-09-08 13:35:04
    Od: "Anna Z" <a...@o...pl>

    > Ten, ktorego autorem jest Bartek Swietojanski?
    > Jest on rzecznikiem prasowym Szczepana Majdanskiego?

    Widocznie według Mieczysława tak ;-)

    Anna Z

  • 17. Data: 2005-09-08 13:38:18
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

  • 18. Data: 2005-09-08 13:42:39
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> wrote in message
    > czy jesli majac telefon na firme [abonament] a firma dziala na zasadzie
    > ryczaltu mozna jakos odliczyc w calosci lub czesciowo podatek;
    > a czy w ogole sie to da jakos?

    No to jeszcze raz, bo zamieszaliscie ;-)

    Jesli nie jestes platnikiem VAT - czyli nie skladasz do urzedu skarbowego co
    miesiac druków VAT-7 (na przyklad), nie prowadzisz rejestrów
    zakupów/sprzedaży VAT oraz nie wplacasz podatku VAT do urzedu skarbowego:

    to nie mozesz odliczyc podatku VAT od zakupionych towarów/usług.

    pozdrawiam, wk

  • 19. Data: 2005-09-08 14:03:26
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Thu, 8 Sep 2005 15:38:18 +0200, SDD napisał(a):

    > Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ten, ktorego autorem jest Bartek Swietojanski?
    > Jest on rzecznikiem prasowym Szczepana Majdanskiego?

    Sorry dopadła mnie pomroczność jasna czy co :))

    --
    Mieczysław
    ----