  • 1. Data: 2002-06-24 11:06:12
    Temat: Odsetki
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Do pewnej kwoty nie trzeba USowi placic odsetek - jaka to jest kwota?
    Czy ta sama zasada obowiazuje w przypadku ZUSu? Jesli tak, to jaka
    kwota?

    --
    - Tobiasz 'Tobi' Szlęk ------------\ ---- aukcje w sieci -------\
    - www.rower.xcom.pl -Rower OnLine- / ------------ www.adico.pl -/

  • 2. Data: 2002-06-24 11:13:40
    Temat: Re: Odsetki
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Tobi napisał:
    > Do pewnej kwoty nie trzeba USowi placic odsetek - jaka to jest kwota?
    > Czy ta sama zasada obowiazuje w przypadku ZUSu? Jesli tak, to jaka
    > kwota?
    Odsetki od zaległości podatkowych płaci sie tylko wtedy, gdy są one
    (odsetki) nie niższe niż 2 złote.
    Do ZUS ma zastosowanie ta sama kowta. Wynika to z ordynacji podatkowej
    (a nalezności wobec ZUS równiez podpadaja po ordynację).
    Ale! Z doświadczenia wiem, że panienki z ZUSie nie wiedzą co to
    ordynacja i każą płacić nawet 5 groszy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk