  • 1. Data: 2006-03-02 08:18:42
    Temat: PIT-37 - koszty uzyskania przychodu
    Od: "Paweł Skowera" <s...@g...pl>

    pracownik miejscowy, wiele umów.

    Spisuje sobie grzecznie do kosztów uzyskania przychodów z PIT-8 (dwie umowy
    na pół etatu w roznych firmach) i w sumie wychodzi w z pozycji 34: 1840,50 i
    w poz. 42: 142,00 (dwie drobne umowy o dzieło). Razem więc, do wpisania do
    poz. 57 przekracza 1'840 zł 77 gr, czyli limit dla zryczałtoanych kosztów
    uzyskania przychodu dla pracownika miejscowego z wielu umów. Co mam wpisać w
    poz. 57? Sumę (1982,50) czy limit (1840,77)? Różnica w podatku znikoma, a
    nie chce mi sie jezdzic na drugi koniec miasta i wyjasniac tego w US.

    pozdrawiam
    PS

  • 2. Data: 2006-03-02 10:33:20
    Temat: Re: PIT-37 - koszty uzyskania przychodu
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Paweł Skowera" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poz. 57? Sumę (1982,50) czy limit (1840,77)? Różnica w podatku znikoma, a
    > nie chce mi sie jezdzic na drugi koniec miasta i wyjasniac tego w US.

    Kosztów z umowy o dzieło nie sumuje się z kosztami z umowy o pracę.

  • 3. Data: 2006-03-02 12:49:41
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]
    > poz. 57? Sumę (1982,50) czy limit (1840,77)? Różnica w podatku znikoma, a
    > nie chce mi sie jezdzic na drugi koniec miasta i wyjasniac tego w US.

    Sume kosztow z umow o prace obnizasz do limitu, natomiast to co w umowie o
    dzielo nie podlega limitom. Czyli: kwote z poz. 34 obcinasz do limitu a
    kwote z poz. 42 przepisujesz jak jest.
    To co jest w pozycji 57 zostawiasz tak, jak wyszlo.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 4. Data: 2006-03-02 13:22:21
    Od: "Paweł Skowera" <s...@g...pl>

> [...]
    > kwote z poz. 42 przepisujesz jak jest.
    > To co jest w pozycji 57 zostawiasz tak, jak wyszlo.

    wielkie dzięki!
    pozdrawiam
    PS