  • 1. Data: 2003-03-16 10:16:50
    Temat: PIT-8B
    Od: "abs" <a...@a...net.pl>

    Witam.
    Jestem studentem, pracowalem na umowe-zlecenie i dostalem od pracodawcy
    PITa 8B. Co teraz mam z tym zrobic ? Ponoc przed odnieieniem do US mam
    wypelnic jeszcze jakiegos PITa. Jakby ktos mogl napisac jakiego i czy cos
    jeszcze mnie czeka przed wizyta w US to bede bardzo wdzieczny.
    Z gory dziekuje,
    ABS

  • 2. Data: 2003-03-16 11:04:46
    Temat: Re: PIT-8B
    Od: "Nicola" <n...@o...pl>

    Na podstawie PIT-8b, ktory dostałes od pracodawcy powinienes zrobic PIT-37-
    czyli Twoje roczne rozliczenie z US. Jesli Twoje studia sa płatne, możesz je
    odliczyć... :) Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-03-16 11:28:22
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "abs" <a...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
    > wypelnic jeszcze jakiegos PITa. Jakby ktos mogl napisac jakiego i czy cos
    > jeszcze mnie czeka przed wizyta w US to bede bardzo wdzieczny.

    Zajrzyj na stronę www.pity.pl i ściągnij sobie porogram do wypełniania
    pitów.
    Potem trochę poczytaj i wydrukuj lub przepisz. Dla ciebie pit-37.

  • 4. Data: 2003-03-16 12:44:45
    Od: "abs" <a...@a...net.pl>

    Dzieki serdeczne za informacje. PITa wypalnilem, mam nadzieje, ze dobrze.
    A jakby nie to chyba w US sprawdzaja przed zlozeniem, co ?
    Pozdrawiam,
    ABS

  • 5. Data: 2003-03-16 14:25:37
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Dzieki serdeczne za informacje. PITa wypalnilem, mam nadzieje, ze dobrze.
    > A jakby nie to chyba w US sprawdzaja przed zlozeniem, co ?
    > Pozdrawiam,
    > ABS

    Jak zaniesiesz osobiście, to powinni ci sprawdzić na poczekaniu

  • 6. Data: 2003-03-16 15:21:41
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-Działyński)

    > Jestem studentem, pracowalem na umowe-zlecenie i dostalem od pracodawcy
    > PITa 8B.
    Od pracodawcy to sie dostaje PIT-11. Ty nie miales zadnego pracodawcy tylko
    ZLECENIODAWCĘ (to tak ad hoc) :)