  • 1. Data: 2010-02-24 15:39:35
    Temat: PIT razem czy osobno?
    Od: "Palik" <p...@T...pl>

    Żona nie pracuje ,ja mam średni zarobek. Nie mamy "odliczeń"

    -Czy jest jakaś różnica finansowa w przypadku składania PITów osobno, bądz
    razem?

    Palik

  • 2. Data: 2010-02-24 15:48:48
    Temat: Re: PIT razem czy osobno?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Palik" <p...@T...pl> napisał w wiadomości
    > Żona nie pracuje ,ja mam średni zarobek. Nie mamy "odliczeń"
    >
    > -Czy jest jakaś różnica finansowa w przypadku składania PITów osobno, bądz
    > razem?

    Tak. 500 zl (z "groszami") wynikajacych z "kwoty wolnej".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-02-24 16:47:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Palik wrote:
    > Żona nie pracuje ,ja mam średni zarobek. Nie mamy "odliczeń"
    >
    > -Czy jest jakaś różnica finansowa w przypadku składania PITów osobno, bądz
    > razem?

    razem wyjdzie lepiej.
    zreszta sciagnij sobie dowolny programik do pitow, zrob tak i tak i
    bedziesz wiedzial co do grosza co lepiej.

  • 4. Data: 2010-02-25 12:42:31
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    SDD rzecze:

    > Tak. 500 zl (z "groszami") wynikajacych z "kwoty wolnej".

    Ze sporymi "groszami" :-) 556,02 zł dokładnie.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP