  • 1. Data: 2004-03-23 17:15:58
    Temat: PIT37 - laik :-(
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Prosze o wyrozumialosc, bo bede pytal o podstawy (kiedys trzeba zaczac).
    Chodzi rozliczenie zony. Rok temu rozliczalismy sie wspolnie (zrobilo to
    biuro) i korzystalismy z ulgi budowlanej. W tym roku z powodu mojej DG na
    karte musimy rozliczyc sie indywidualnie. Ja dalej bede korzystal z ulgi
    budowlanej (nowe faktury i brak pokrycia w roku zeszlym)
    1.czy zona moze w tej sytuacji korzystac z ulgi budowlanej (budowa zaczeta
    przed slubem przeze mnie)? Nie mam faktur na zone zwiazaneych z budowa -
    bore na siebie.
    2.w PIT37 zony w poz.D40-D42 mam zaznaczyc ze PIT/D dolaczam do swojego
    PITa37 i podac swoj NIP i US? Jesli zona z moich odliczen nic nie ma to po
    co to?
    3.obliczenia robilem w programie PITy'2003 i chcialbym to wydrukowac na
    atramentowce. Niestety wydruk nie miesci mi sie na stronie - musze przesunac
    wydruk o 5mm Czy to dopuszczalne? Czy do US nalezy udac sie z 2 kopiami by
    na drugiej kopi zabrac pieczatki US?
    4.Moze lekarz odliczyc (PIT37 poz.I116 a na PIT/O C.2 poz4) otoskop i
    mloteczek neurologiczny?

    Adam

  • 2. Data: 2004-03-24 12:45:34
    Temat: Re: PIT37 - laik :-(
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Adam napisał:

    > Czy nikt nie odpowie na ZADNE z tych pytan?

    Nie.
    Nikomu sie nie chce.

    Maddy

    ps. Zwięzłe pytanie, zwięzła odpowiedź ;-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-03-24 12:45:46
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

  • 4. Data: 2004-03-24 13:43:58
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > Nie.
    > Nikomu sie nie chce.

    Szkoda. Ja (na innych grupach) odpowiadam gdy cos wiem. Moze robie to
    bezprawnie lub powinienem od tego placic podatki ? ;-)))

  • 5. Data: 2004-03-24 13:57:03
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Adam" <f...@f...onet.pl> wrote in message

    > Szkoda. Ja (na innych grupach) odpowiadam gdy cos wiem. Moze robie to
    > bezprawnie lub powinienem od tego placic podatki ? ;-)))

    Skoro nikt nie odpowiedział, tzn, że nikt nie wie.

  • 6. Data: 2004-03-24 14:06:30
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Adam wrote:

    > Szkoda. Ja (na innych grupach) odpowiadam gdy cos wiem. Moze robie to
    > bezprawnie lub powinienem od tego placic podatki ? ;-)))

    Mady pewnie by Ci odpowiedizala, ale ne chcialo sjej sie pewnie
    szukac o co pytales.

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-03-24 14:09:17
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Adam napisał:

    > Szkoda. Ja (na innych grupach) odpowiadam gdy cos wiem. Moze robie to
    > bezprawnie lub powinienem od tego placic podatki ? ;-)))

    Alez oczywiście! Nieodpłatne świadczenia, jak w morde strzelił ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2004-03-24 14:10:35
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik poilkj napisał:

    > "Adam" <f...@f...onet.pl> wrote in message

    > Skoro nikt nie odpowiedział, tzn, że nikt nie wie.

    Albo nie pamieta jaki było pytanie i nie chce mu się szukać, bo nie jest
    patologicznie uczynny tylko jest zapracowanym człowiekiem z dziwnym
    hobby ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2004-03-24 14:56:22
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Maddy napisał:
    > Albo nie pamieta jaki było pytanie i nie chce mu się szukać, bo nie jest
    > patologicznie uczynny tylko jest zapracowanym człowiekiem z dziwnym
    > hobby ;-)

    To może powiedz coś nt. swojego hobby?

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 10. Data: 2004-03-24 15:12:32
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Adam napisał:

    No to może ja:

    Pyt. 1 i 2 nie wiem

> [...]
    > wydruk o 5mm Czy to dopuszczalne? Czy do US nalezy udac sie z 2 kopiami by

    Z przesunięciem wydruku nie ma problemu, ważne, żeby się numery kratek
    zgadzały ze wzorem. Co do kopii zeznania - trzeba mieć ale w tej chwili
    urzędy już ich nie stemplują. Obecnie wypełnia się mały druczek na
    którym pisze się imie, nazwisko, NIP i nr składanycb zeznań i deklaracji
    i dopiero na tym świstuszku pani w okienku składa pieczątkę z datą.
    Przynajmniej tak jest w Stettin.

    > 4.Moze lekarz odliczyc (PIT37 poz.I116 a na PIT/O C.2 poz4) otoskop i
    > mloteczek neurologiczny?

    Chodzi o odliczenie z tytułu przyrządów i pomocy naukowych? W załączniku
    do rozporządzenia tego nie ma więc wygląda na to, że...nie. Dziwne.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net