  • 1. Data: 2007-04-19 18:15:45
    Temat: Re: PITy 2006ng FAQ
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > problem jest na przykład ze składkami na ubiezpieczenia...
    > wychodzi mi koszmarna dopłata nie wiadomo za co niby...

    Wypelniasz PIT36 ? Trzeba kliknac w jednym z pól i odpowiedzieć
    twierdząco na pytanie ... tez przez chwile zdziwiony gapiłem sie w ilosc
    kasy do dopłaty, ale po tym "kliku" serce przestało mi juz wyskakiwać z
    klaty ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 2. Data: 2007-04-19 18:42:24
    Temat: PITy 2006ng FAQ
    Od: "identyfikator: 20040501" <h...@o...eu>

    ...otóż okazało się, że ten program do wypełniania PIT 2006
    wymaga jednak komentarza, jak się przeklepie cyferki to nie
    wychodzi jak powinno - czy ktoś mógłby napisać co gdzie się
    wklepuje w tym programie PITY 2006 ng?

  • 3. Data: 2007-04-19 19:58:50
    Od: "identyfikator: 20040501" <h...@o...eu>

    pit 36, a nie 37?

  • 4. Data: 2007-04-24 19:49:43
    Od: "v360" <v...@p...fm>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > problem jest na przykład ze składkami na ubiezpieczenia... wychodzi mi
    > koszmarna dopłata nie wiadomo za co niby...

    Program dziala _poprawnie_ i _wylicza poprawnie_. Korzystam z niego od kilku
    lat i nigdy nie mialem problemow po oddaniu PITu :-)