  • 1. Data: 2002-03-22 13:40:23
    Temat: Re: PITy - problemy z odliczeniem
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej Lankowski" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:84dm9ucc93fb4ve0ekpjqfqe5p1aoltpgm@4ax.com...
    > Witam!
    >
    > Zanim zadam pytanie przedstawię w miarę krótko sprawę.
    >
    > Sprawa 1:
    >
    > Jestem zameldowany w miejscowości Sopot. Rok temu kupiłem mieszkanie w
    > mieście Gdańsk, które wyremontowałem.
    >
    > Na niektórych fakturach widnieje adres sopocki a na niektórych gdański.
    >
    > Czy mam prawo odliczyć w zeznaniu rocznym te z adresem gdańskim?

    Ja nie widzę przeciwskazań dla odliczania i tych i tych, ważne czu jesteś ty
    jako podatnik określony jako nabywca a nie jako mieszkaniec Gdańska.

    > Sprawa 2:
    >
    > Kupiłem pewien artykuł, który się odlicza, a potem zamieniłem go na
    > inny, również do odliczenia.
    >
    > Oczywiście została wystawiona korekta. I nie wiem jaką sumę mogę
    > odliczyć, bo ta korekta jak dla mnie jest trochę zakręcona...
    >
    > Oryginalna faktura opiewa na kwotę 451,79 zł.
    >
    > Korekta zawiera informacje:
    >
    > Było: 451,79
    > Powinno być: -415,99 (minus)

    Wyglądało moim zdanie to tak. Na 1 katórze było kilka pozycji, na korekcie
    został wykazany zwrot tylko jednej. Czy li możesz odliczyc 451,79-415,99 =
    nie chce mi sie liczyc.

  • 3. Data: 2002-03-22 14:29:32
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Mar 2002 14:40:23 +0100, "Adamski" <a...@w...pl> wrote:

    >Wyglądało moim zdanie to tak. Na 1 katórze było kilka pozycji, na korekcie
    >został wykazany zwrot tylko jednej. Czy li możesz odliczyc 451,79-415,99 =
    >nie chce mi sie liczyc.

    Coś nie za bardzo, dlatego przytaczam obrazy tych faktur:

    Faktura oryginalna:

    http://153.19.193.134/faktury/fakt1.gif (12KB)

    Korekta faktury:

    http://153.19.193.134/faktury/korekta1.gif (22KB)
    http://153.19.193.134/faktury/korekta2.gif (4KB)

    Berberek

  • 4. Data: 2002-03-22 21:25:35
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej Lankowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:opfm9u8t1cpsjsdpu7mb098ao3bhulse3s@4ax.com...

    > Coś nie za bardzo, dlatego przytaczam obrazy tych faktur:

> [...]

    Z korekty wynika, że kupiłeś jedynie rurę odpływową za 35 zł oraz 4
    uszczelki za 0.80 zł czyli razem 3.80 zł i tylko tyle możesz odliczyć.

    pozdrawiam
    Ryszard G.

  • 5. Data: 2002-03-25 08:35:03
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Mar 2002 22:25:35 +0100, "Ryszard G" <r...@p...fm>
    wrote:

    >Z korekty wynika, że kupiłeś jedynie rurę odpływową za 35 zł oraz 4
    >uszczelki za 0.80 zł czyli razem 3.80 zł i tylko tyle możesz odliczyć.

    No tak, okazało się, że pierwsza faktura jest na moje nazwisko, korekta
    również, ale drugą fakturę ma moja szanowna małżonka na swoje nazwisko -
    wszystko jasne...

    Dziękuję za pomoc! :)

    Berberek