  • 1. Data: 2004-11-28 18:33:52
    Temat: PKD, Pesel
    Od: "ptos" <p...@p...onet.pl>

    Może ktoś mający to już za sobą wie i mi podpowie? Czy udając się do
    Urzędu Gminy w celu opisania rodzaju działalnosci wg nowego PKD i podania im
    numeru PESEL muszę okazywać tam jakieś dokumenty (Regon, NIP)?

    -Dziękuję
    Ania

  • 2. Data: 2004-11-28 19:40:39
    Temat: Re: PKD, Pesel
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    Nie, trzeba wypełnić formularz i podać zgłaszane zmiany.
    Z.K.

  • 3. Data: 2004-11-28 20:52:09
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

> [...]
    > Urzędu Gminy w celu opisania rodzaju działalnosci wg nowego PKD i podania
    > im numeru PESEL muszę okazywać tam jakieś dokumenty (Regon, NIP)?

    Warto zabrać aktualny oryginalny i kopię "wpis do ewidencji..." oraz dowód
    osobisty.
    Mieć przygotowaną "litanię" numerów PKD.
    Regon, NIP nie chcieli

  • 4. Data: 2004-11-29 00:09:50
    Od: "latet" <b...@b...bla.pl>

    > Warto zabrać aktualny oryginalny i kopię "wpis do ewidencji..." oraz dowód
    > osobisty.
    > Mieć przygotowaną "litanię" numerów PKD.

    Ja wlasnie nad litanią pracuję juz tydzien ;-)
    Czy podaje sie tam teraz wyłącznie kody PKD,
    czy kod + opis slowny?

    Pozdrawiam,

    latet

  • 5. Data: 2004-11-29 06:45:21
    Od: "rok" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "latet" <b...@b...bla.pl> napisał w wiadomości
    > Czy podaje sie tam teraz wyłącznie kody PKD,
    > czy kod + opis slowny?

    Ja podawałem kod+opis. Tak chcieli.

    rok