  • 1. Data: 2004-11-28 19:15:51
    Temat: Wymiana prawa jazdy
    Od: "Grzegorz Wróbel" <w...@v...pl>

    Witam,

    Zgodnie ze słynnym rozporządzeniam min. infrastruktury zobligowany jestem do
    wymiany prawa jazdy na nowe. Złożyłem stosowny wniosek i usłyszałem , że
    wymiana potrwa dwa miesiące. W tekscie rozporządzenia jest jak byk napisane
    "w terminie do 30 dni".
    Pytanie:
    1. Czy 30 dni to 30 dni, czy też 30 dni roboczych i gdzie to jest
    doprecyzowane?
    2. Ponieważ zmuszony jestem poruszac się samochodem, a i Ministerstwo i
    policja zapewnia że od 1 stycznia nie będzie taryfy ulgowej to kto za to
    zapłaci? Jeżeli policja wlepi mi mandat za brak aktualnego prawa jazdy a
    sytacaj nie jest zawiniona przeze mnie (bo złożyłem w przewidzianym
    terminie) to co z tego wynika?

    Czy ktoś z Grupowiczów może coś wie ,albo zechce skomentować i
    podpowiedzieć?

    Pozdrawiam,

    Grzegorz Wróbel

  • 2. Data: 2004-11-28 20:07:56
    Temat: Re: Wymiana prawa jazdy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grzegorz,

    Sunday, November 28, 2004, 8:15:51 PM, you wrote:

    [...]

    > Czy ktoś z Grupowiczów może coś wie ,albo zechce skomentować i
    > podpowiedzieć?

    Po co? I tak nie czytasz odpowiedzi - wczoraj zadałeś identyczne
    pytanie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl