  • 1. Data: 2004-11-15 08:37:04
    Temat: PLATNIK - drukowanie na obcym komputerze
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    dzis 15
    i pora wydrukowac i co najwazniejsze wyslac papiery do ZUSu
    a problem w tym
    ze skonczyl mi sie tusz
    a zakupiony wysylkowo nie zdazyl jeszcze do mnie dotrzec
    :(
    na starych PLATNIKACH wystarczylo przeniesc plik .kdu (czy jakos tak)
    i mozna bylo wydrukowac to w innym komputerze z PLATNIKIEM
    :)
    czy mozna cos takiego zrobic i jak
    w tej ostatniej wrsji PLACZNIKA
    ?
    jestem ogolnie w zlych stosunkach z Paniami ze swojego ZUS
    pieniadze juz przelalem
    :)
    z tymi papierami tez chcialbym sie wyrobic
    i nie podkladac im sie w tak ewidentny sposob
    wysylajac papiery dzien czy dwa pozniej
    :)
    z pozdrowieniami i usmiechamni
    _hehehe

  • 2. Data: 2004-11-15 09:03:41
    Temat: Re: PLATNIK - drukowanie na obcym komputerze
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    Użytkownik "_hehehe" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > :)
    > z tymi papierami tez chcialbym sie wyrobic
    > i nie podkladac im sie w tak ewidentny sposob

    Domyślam się, że chcesz to drukować na komputerze, który nie znajduje się u
    Ciebie w firmie ? Bo jeśli nie, tzn. jeśli ten "inny"komputer jest u Ciebie,
    to wystarczy drukarkę od niego zapożyczyć do swojego nie ?

    Jeśli chcesz to przenosić to....hmmm na mój gust przeniesienie kedu nic Ci
    nie da, zwróć uwagę, że mamy teraz ten śmiszny rejestr płatników i żeby
    cokolwiek zrobić, musisz być we właściwym "płatniku".
    IMHO najprościej jest wgrać na inny komputer bazę danych, wykonać połączenie
    z twoją bazą i vuala :)
    Bez żadnego kombinowania. Sama ostatnio tak robiłam kilka razy :)
    A z doświadczenia z płatnikiem się nauczyłam, że wszelkie kombinactwa
    (zwłaszcza z plikami) konczą się katastrofą, a w tym nowym to już zwłaszcza
    :)

    Raz włączam Płatnika, a tu komunikat "brak dostępu do bazy danych". I co wy
    na to ? Oczywiście sobie poradziłam, ale pewnie z 5 siwych włosów mi za to
    wyrośnie. Ale to tak BTW :)

    Życzę powodzenia
    Monia.

  • 3. Data: 2004-11-15 09:47:47
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    Użytkownik "monia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Ciebie,
    > to wystarczy drukarkę od niego zapożyczyć do swojego nie ?

    :)))))
    dziekuje za rade
    nie pomyslalem
    ze pozyczyc sama drukarke ....
    :)
    > A z doświadczenia z płatnikiem się nauczyłam, że wszelkie kombinactwa
    > (zwłaszcza z plikami) konczą się katastrofą, a w tym nowym to już
    zwłaszcza
    :))))
    w starych dawalo sie wszytko naprawic
    wystarczylo tylko skopiowac te KEDU
    :)
> [...]
    wy
    > na to ? Oczywiście sobie poradziłam, ale pewnie z 5 siwych włosów mi za to
    hehe
    tez tak mialem
    ale grupa podeslala odpowiedni link do odkodowywania hasel
    a przy okazji ustawilem sobie stale haslo odpalajace PLATNIKA
    bo przedtem zawsze tracilem czas na zastanawianie sie
    jakie to ostatnio haslo ustawilem
    :)))))
    z pozdrowieniami
    podziekowaniami i usmiechami
    _hehehe

  • 4. Data: 2004-11-15 10:27:41
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    > Użytkownik "monia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ciebie,
    > >
    > :)))))
    > dziekuje za rade
    > nie pomyslalem
    > ze pozyczyc sama drukarke ....
    > :)

    A no widzisz.. i po co się babrać z Płatnikiem :)

    > zwłaszcza
    > :))))
    > w starych dawalo sie wszytko naprawic
    > wystarczylo tylko skopiowac te KEDU
    > :)

    tak w starych poczciwych się dawało..
    ale ktoś postanowił to ulepszyć :-|

> [...]
    > ale grupa podeslala odpowiedni link do odkodowywania hasel
    > a przy okazji ustawilem sobie stale haslo odpalajace PLATNIKA

    jak to zrobiłeś ?

    > bo przedtem zawsze tracilem czas na zastanawianie sie
    > jakie to ostatnio haslo ustawilem
    > :)))))

    ja mam taką metodę... jak co miesiąc jest zmiana hasła, to ja wpisuję po
    prostu miesiąc i rok, hasło się nigdy nie powtórzy, a przypomnieć sobie
    trzeba jedynie jaki dziś miesiąc :)
    do tego można wpisywać to różnymi metodami, co zwiększa bezpieczeństwo,
    jeżeli ktoś jest zagrożony np. interwencją osób z zewnątrz..

    Mnie taka metoda póki co absolutnie wystarcza i z powodzeniem używa ją kilku
    moich znajomych.. jeszcze się nie zdarzyło, żeby ktoś się z hasłem pogubił..
    Ale nie ukrywam, że zmieniłabym sobie hasło na stałe :)

  • 5. Data: 2004-11-15 11:17:00
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    > A no widzisz.. i po co się babrać z Płatnikiem :)
    hehe
    nigdy jeszcze mi sie nie zdarzylo
    abym odpalal go z przyjemnoscia
    :)
    Boze
    w laskowosci swojej spraw
    aby kiedykolwiek choc raz mi sie tak chcialo
    jak zawsze mi sie nie chce siadac do tych zusow
    :))))

    > jak to zrobiłeś ?
    :)
    na http://platnik.fork.pl/
    sa odpowiednie programy
    a ich autor Marcin Gryszkalis jest bardzo uczynny
    i gdy sobie sam z tym nie dalem rady
    to pomogl mi za co jeszcze raz jemu bardzo dziekuje
    :))))))

> [...]
    pogubił..
    > Ale nie ukrywam, że zmieniłabym sobie hasło na stałe :)
    ja odpalajac PLATNIKA raz w miesiacu
    za kazdym razem musze odkrywac go na nowo
    ale na szczescie nie musze juz tracic czasu
    na zastanawianie sie nad haslem aby go odpalic
    :))))))
    na tej stronie ktorej link podalem
    jest napisane jak to trzeba zrobic
    a ze udalo mi sto samemu zrobic to nie jest to takie trudne
    :))))))
    z pozdrowieniami i usmiechami
    _hehehe

  • 6. Data: 2004-11-15 11:42:05
    Od: "monia" <m...@o...pl>

> [...]
    > w laskowosci swojej spraw
    > aby kiedykolwiek choc raz mi sie tak chcialo
    > jak zawsze mi sie nie chce siadac do tych zusow

    hahaha niech żyją nygusy !!! Ja się jeszcze nie zabrałam, a mam tu 30-tu
    ludzi do obsłużenia :(
    Chyba dziś posiedzę dłużej w pracy.. hmmm.. albo dokończę w domu :)
    Owocnego zusowania !! :)

> [...]
    > za kazdym razem musze odkrywac go na nowo
    > ale na szczescie nie musze juz tracic czasu
    > na zastanawianie sie nad haslem aby go odpalic

    ja go odpalam przynajmniej raz dziennie !
    więc samego słowa "płatnik" już nienawidzę ! :)
    no ale jest jeden plus... już go nie muszę odkrywać
    nooo.. poza tym hasłem ;-)
    za link bardzo dziękuję, przy najbliższej okazji powalczę z tym :)
    Całuski, Monia.

  • 7. Data: 2004-11-15 11:50:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Nov 2004, monia wrote:
    [...]
    >+ Ale nie ukrywam, że zmieniłabym sobie hasło na stałe :)

    A to metoda "zmienić czas na rok 2010, zalogować się, zmienić hasło,
    zamknąć Płacznika, przywrócić czas" już nie działa ?? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 8. Data: 2004-11-15 12:18:00
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    > On Mon, 15 Nov 2004, monia wrote:
    > [...]
    >
    > A to metoda "zmienić czas na rok 2010, zalogować się, zmienić hasło,
    > zamknąć Płacznika, przywrócić czas" już nie działa ?? ;)

    A tą metodę to już znam od Pani z infolinii...
    i sama się zdziwiłam, bo u mnie nie działa :(
    serio.. próbowałam wiele razy

  • 9. Data: 2004-11-15 12:18:12
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    > Użytkownik "_hehehe" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > hahaha
    >niech żyją nygusy !!! Ja się jeszcze nie zabrałam, a mam tu 30-tu
    > ludzi do obsłużenia :(
    :)
    no to moze jeszcze 31 pomozesz
    papierki juz wypelnilem
    ale w zwiazku z roszadami
    u siebie mam nadplate
    a u Zony musze doplacic
    :)
    czy trzeba w zwiazku z tym wypelnic jakies ekstra przelewy
    czy wystarczy wyminusowac/dodac odpowiednie kwoty
    oczywiscie na odpowiednich kontach
    :)
    wiesz
    czy pozniej ZUS nie bedzie sie czepial
    ze inne kwoty w papierach a inne na przelewach
    ?

  • 10. Data: 2004-11-15 12:30:19
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    > A tą metodę to już znam od Pani z infolinii...
    > i sama się zdziwiłam, bo u mnie nie działa :(
    > serio.. próbowałam wiele razy
    :)
    u mnie tez nie zadzialalo
    gdy jakis czas temu probowalem
    hehe
    moze ona nieskuteczna u takich jak my nygusow
    ?
    wiesz
    biednemu zawsze wiatr w oczy
    itp