  • 1. Data: 2004-07-31 07:02:23
    Temat: POdatek od wynagrodzenia
    Od: "Ms_ki" <m...@o...pl>

    Witam mam pytanie

    Jestem zatrudniony na pełen etat z wynagrodzeniem brutto 826 zł ile to jest
    netto (jaki podatek sie płaci i ile powinno mi zostać na reke)

    Dziękuję

  • 2. Data: 2004-07-31 07:45:14
    Temat: Re: POdatek od wynagrodzenia
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "Ms_ki" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jest
    > netto (jaki podatek sie płaci i ile powinno mi zostać na reke)

    Re : Nie podajesz wszystkich niezbędnych danych o przysługujących Ci
    kosztach uzyskania przychodu ( brak, zwykłe, podwyższone). Z tego względu
    udzielenie odpowiedzi na Twoje pytanie nie jest mozliwe. Wejdź w dowolny
    kalkulator płacowy (google), który zażąda od Ciebie niezbędnych mu do
    obliczenia danych i poda Ci wynik. Albo zapytaj księgowej w pracy lub
    poczekaj na pierwszą wypłatę.
    AR

  • 3. Data: 2004-07-31 08:24:57
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Andrzej R. pisze:

> [...]
    > kalkulator płacowy (google), który zażąda od Ciebie niezbędnych mu do
    > obliczenia danych i poda Ci wynik. Albo zapytaj księgowej w pracy lub

    Z poerwszej przymiarki wyszlo ok 640 PLN

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-07-31 08:29:18
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 31 lip o godzinie 09:02, na pl.soc.prawo.podatki, Ms_ki napisał(a):

    > Witam mam pytanie
    >
    > Jestem zatrudniony na pełen etat z wynagrodzeniem brutto 826 zł ile to jest
    > netto (jaki podatek sie płaci i ile powinno mi zostać na reke)

    http://www.infostaff.com.pl/pl/dodatki-kalkulator.ph

    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 5. Data: 2004-07-31 10:20:36
    Od: "Ms_ki" <m...@o...pl>

    DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM :) za pomoc

  • 6. Data: 2004-07-31 11:51:32
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał
    > Z poerwszej przymiarki wyszlo ok 640 PLN
    >
    > Boguslaw

    Re : A np dla emeryta w "normalnym" KUP wychodzi 559,94 zł, więc przy braku
    kompletnych danych różnice mogą być spore :-)
    AR