  • 1. Data: 2006-03-12 21:43:00
    Temat: Pit 11A z ZUSu - puste pola
    Od: "bodeck" <o...@p...fm.pl>

    Otrzymywalem przez 5 miesiecy w 2005 roku z ZUSu rente socjalna. Dostalem za
    ten okres rozliczenie z ZUSu w postaci PITu 11A. Poniewaz pracowalem w
    jeszcze w dwoch innych miejscach, musze sie rozliczac skladajac PIT37.
    Uzupelniajac PIT37 w odpowiednim miejscu (inf. o dochodach z ZUSu) nalezy
    przepisac kwoty z PIT11A, pt."Informacja przeznaczona dla podatników, którzy
    otrzymali roczne obliczenie podatku PIT 40A i zamierzają złożyć w Urzedzie
    Skarbowym" roczne zeznanie podatkowe", ktore to nie zostaly uzupelnione.
    Co mam wpisac w tych rubrykach w Picie 37? Przepisac kwoty dochodu, zaliczek
    z Pitu 11A (Dochody Podatnika)?
    Dziekuje za wszystkie wiadomosci.

  • 2. Data: 2006-03-12 22:48:46
    Temat: Re: Pit 11A z ZUSu - puste pola
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    bodeck wrote:
> [...]
    > Co mam wpisac w tych rubrykach w Picie 37? Przepisac kwoty dochodu, zaliczek

    Ta tabelka na samym końcu pit11A/40A jest wypełniana tylko wówczas
    jeżeli ZUS za kogoś rozlicza podatek. Wówczas 11A jest skreślone i jest
    to PIT 40A.

    W twoim przypadku zus przysłał ci pit11A, a wieć bierzesz te liczby,
    które masz w pit11.
    Tak, przepisujesz je tak jak są do pit-37.