  • 1. Data: 2006-03-12 14:22:35
    Temat: wycena towarow w walucie obcej
    Od: "Marta" <m...@g...pl>

    mam pytanie dot. wyceny tawaru handlowego;
    czy wedlug ceny zakupu dokladnie kwoty jaka zaplacilam przez bank ?
    czy wedlug kursu sredniego NBP z dnia faktury tak jak rozliczylam fakture w
    kpir ?
    Mysle ze to drugie ale nie mam pewnosi, potrzebuje potwierdzenia.

    Marta

  • 2. Data: 2006-03-12 17:35:14
    Temat: Re: wycena towarow w walucie obcej
    Od: "Nasztata" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marta" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy wedlug ceny zakupu dokladnie kwoty jaka zaplacilam przez bank ?
    > czy wedlug kursu sredniego NBP z dnia faktury tak jak rozliczylam fakture

    jak dla mnie to drugie
    tp

  • 3. Data: 2006-03-13 15:05:03
    Od: biznesKid <b...@g...pl>

    Dnia Sun, 12 Mar 2006 18:35:14 +0100, Nasztata <n...@o...pl> napisał:

    > U?ytkownik "Marta" <m...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > jak dla mnie to drugie
    > tp

    a prowizje banku wpisujemy w kosztach? roznica miedzy oficjalnym kursem a
    przelewem jest czasem spora.

    --
    kid

  • 4. Data: 2006-03-25 17:58:29
    Od: "MoJoRa" <m...@p...onet.pl>

    > a prowizje banku wpisujemy w kosztach? roznica miedzy oficjalnym kursem a
    > przelewem jest czasem spora.

    To nie jest prowizja: to są różnice kursowe. Ujemne są kosztem, a dodatnie
    są przychodem.

  • 5. Data: 2009-10-30 13:27:00
    Od: "bartek0483" <bartek0483@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Jak ktoś szuka jakiegoś dobrego programu do wystawiania faktur w walutach obcych to
    polecam program do fakturowania z serii \'Pakiet Przedsiębiorcy\'. Można go pobrć
    stąd: http://www.pakietprzedsiebiorcy.pl/faktura_vat.php