  • 1. Data: 2006-06-14 06:25:20
    Temat: Pod jaki Urzad Skarbowy podlega firma z ulicy Konstruktorska 6 w Warszawie
    Od: "Nigel" <n...@i...pl>

    Witam

    pytanie (chyba glownie do ludzi z Warszawy), jak w temacie.

    Z gory dziekuje za informacje

    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2006-06-14 07:24:38
    Od: "Ghosia" <d...@v...pl>

    Hm ale nawet nie podales co to za firma bo podanie samej ulicy niewiele daje
    (nie wiem jak to jest w Warszawie) ale to zalezy od struktory firmy jesli to
    S.A. to mozliwosci moze byc kilka bo inny Urzad bedzie ze wzgledu na ulice a
    inny ze wzgledu na akcjonariat (np jesli jest udzial podmiotu zagranicznego
    i uczestniczyl w tworzeniu kapitalu).

  • 3. Data: 2006-06-14 11:36:08
    Od: "Nigel" <n...@i...pl>

    Ghosia napisał(a):
> [...]
    > inny ze wzgledu na akcjonariat (np jesli jest udzial podmiotu zagranicznego

    Coz, nie sadzilem, ze jest to tak skomplikowane :)
    Ale juz uzupelniam dane
    Pelna nazwa: Hoopla.pl spólka z ograniczona odpowiedzialnocia
    Adres siedziby spólki: ul. Konstruktorska 6, 02-673 Warszawa
    NIP: 527-24-32-704
    REGON: 015643380
    Numer KRS: 197055
    Sad Rejonowy dla Miasta Stolecznego Warszawy w Warszawie
    XIX Wydzial Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego

    Dzieki za pomoc

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2006-07-01 06:08:05
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Nigel napisał:

> [...]
    > Pelna nazwa: Hoopla.pl spólka z ograniczona odpowiedzialnocia
    > Adres siedziby spólki: ul. Konstruktorska 6, 02-673 Warszawa

    Ja skargę na nich złożyłem do własnego urzędu i oni to już dalej
    przekierowali.
    Oczywiście poinformowali mnie o tym: US Warszawa-Mokotów, ul. Kujawska
    1, 00-793.

    A co? Też nie możesz się doprosić faktury?

    pzdr

    Tomek

    Wyjeżdżasz na wakacje? Zaplanuj trasę z map24.
    http://map24.interia.pl

  • 5. Data: 2006-07-06 11:57:43
    Od: "Nigel" <n...@i...pl>

    Tomasz Staszewski napisał(a):

> [...]
    > 1, 00-793.
    >
    > A co? Też nie możesz się doprosić faktury?

    Nie tylko faktury, ale tez karty gwarancyjnej. A mam pytanie, jak dlugo
    od czasu zakupu mozna taka skarge zlozyc ? Bo ja jakis czas z nimi
    walczylem o te dokumenty, i nie chcialbym zeby okazalo sie ze sprawa
    jest juz nieaktualna.