  • 11. Data: 2002-12-18 11:47:01
    Temat: Re: Podatek liniowy - utopia ????? Czy realizowalny ???
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:atpmu7$k6c$1@news.tpi.pl...
    > A jednak ma. Zawsze przy okazji większych zmian można upchnąć jakieś swoje
    > pomysły. Jak ostatnio Balcerowicz, gościu przecież całkiem mądry, reformował
    > podatki to wzamian za podatek liniowy miały być skasowane ulgi. Ulgi prawie
    > skasowali podatek liniowy nie wszedł. Tym razem "reformować" miałby oszołom.
    > Ja się boję jego pomysłów. Lepiej póki co walczyć o utrzymanie status quo bo
    > może być tylko gorzej. Tak uważam.

    A ja myślę, że należy lobbowac wywalenie na zbity pysk oszołoma.
    Temu Panu już dziękujemy:-(
    Pozwolenie mu na dalsze wygłupy może skończyć się jedynie katastrofą.
    Ja bym chciał, aby do polityki dostawali się jedynie ludzie mądrzy, ale niestety
    naród taki nie jest i takich ludzi nie wybiera:-(

    Ja popieram BCC, kibicuję panu Prezydentowi RP.

  • 12. Data: 2002-12-18 13:11:49
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Temu Panu już dziękujemy:-(
    > Pozwolenie mu na dalsze wygłupy może skończyć się jedynie katastrofą.

    Przedewszystkim to zabrać mu nożyczki ;)

    Sark

  • 13. Data: 2002-12-18 16:49:22
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > A ja myślę, że należy lobbowac wywalenie na zbity pysk oszołoma.
    > Temu Panu już dziękujemy:-(
    > Pozwolenie mu na dalsze wygłupy może skończyć się jedynie katastrofą.

    He he... sam słyszałem w telewizorze wypowiedź prominentnego pana posła
    z PSL, który z rozbrajającą szczerością i naiwnością prostaczka stwierdził,
    że
    jest to dobry kandydat na ministra bo "kojarzy się ze wzrostem gospodarczym"
    ;-)

    pozd.Pix

  • 14. Data: 2002-12-18 17:37:12
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    stwierdził,
    > że
    > jest to dobry kandydat na ministra bo "kojarzy się ze wzrostem

    W telewizorni to różne głupoty widać i słychać,a gospodarka opiera się na
    faktach.W skojarzenia to "można se pograć" w jakimś teleturnieju" i tyż
    się załapać na wizję-:)))
    Jacek

  • 15. Data: 2002-12-18 20:20:05
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:atq978$7u8$1@news.tpi.pl...
    > jest to dobry kandydat na ministra bo "kojarzy się ze wzrostem gospodarczym"

    Ubolewam, że dziś opozycji parlamentarnej nie udało się "podziękować" panu ministrowi
    za dotychczasowe "osiągnięcia":-(

    w wiadomości news:atq2vo$f4e$1@news.tpi.pl...
    To podał GUS:
    "Produkcja przemysłowa w XI spadła o 5,9 proc. mdm,
    rdr wzrosła o 2,8 proc.""

    w wiadomości news:atqh6u$81$1@news.tpi.pl...

    "18.12.Warszawa (PAP) - Minister finansów Grzegorz Kołodko podał w środę, że
    produkcja przemysłowa w listopadzie wzrosła rok do roku
    o 2,8 proc., *****a wyrównana sezonowo**** wzrosła o 2,2 proc. miesiąc do miesiąca i
    o 6,5 proc. rok do roku, znacznie przekraczając
    prognozy rynku.

    Propaganda sukcesu także panu ministrowi finansów bardzo marnie wychodzi:-(

  • 16. Data: 2002-12-18 20:58:53
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ubolewam, że dziś opozycji parlamentarnej nie udało się "podziękować" panu
    ministrowi za
    > dotychczasowe "osiągnięcia":-(

    Cóż... ja również nad tym ubolewam, ale widać mądrym posłom dalej
    się on "kojarzy".
    Najgorzej, że pewnie "kojarzy się" również panu premierowi, który
    najwyraźniej już się do reszty pogubił.
    A jeszcze niedawno myślał biedaczek, że "gruszki na wierzbie wyrosną"

    > Propaganda sukcesu także panu ministrowi finansów bardzo marnie
    wychodzi:-(

    Pan minister i tak żyje we własnym świecie ;-)

    pozd.Pix

  • 17. Data: 2002-12-18 23:05:19
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    prawie
    > skasowali podatek liniowy nie wszedł. Tym razem "reformować" miałby

    Szczegółów tego pomysłu już dokładnie nie pamiętam więc nie będę się
    sprzeczać. Niemniej z tego co jeszcze kojarzę, to Balcerowicz zupełnie
    zapomniał o stronie "marketingowej" wikłając się w podnoszenie kwoty
    wolnej, a to oczywiście okazało się zbyt skomplikowane dla przeciętnego
    obywatela.
    Większość społeczeństwa nawet nie ma pojęcia o istnieniu czegoś takiego i
    docierają do nich tylko przekazy najprostsze co skwapliwie wykorzystują
    różnej maści oszołomy, których sporo się u nas wylęga.
    IMHO trzeba było całkiem zlikwidować kwotę wolną z podatku a w zamian za
    to obnizyć stawkę - to chyba byłoby bardziej zrozumiałe i mogłoby "się
    sprzedać".

    > Ja się boję jego pomysłów. Lepiej póki co walczyć o utrzymanie status quo
    bo
    > może być tylko gorzej. Tak uważam.

    Tutaj IMHO masz trochę racji bo o nowym systemie podatkowym w wykonaniu
    obecnej ekipy to aż strach nawet myśleć.

    pozd.Pix