  • 1. Data: 2002-12-15 11:29:58
    Temat: Potrzebuję informacji :))
    Od: Roman Całuśny <h...@p...wp.pl>

    Witam,
    ile aktualnie wynosi wymagana wartość sprzedaży, aby niejako "z urzędu"
    stać się Vatowcem? Wg moich danych obrót nie może przekroczyć 38500
    rocznie, mam rację?

    Ile wynoszą karne odsetki naliczane od niezapłaconego VAT i pod.
    dochodowego od os. fizycznych? Tu nie mam w ogóle pojęcia...

    Dzięki za wszelkie info.
    Pozdrawiam

    R.C.

  • 2. Data: 2002-12-15 11:46:59
    Temat: Re: Potrzebuję informacji :))
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > ile aktualnie wynosi wymagana wartość sprzedaży, aby niejako "z urzędu"
    > stać się Vatowcem? Wg moich danych obrót nie może przekroczyć 38500
    > rocznie, mam rację?

    Jeśli rozpocząłeś działalność w trakcie roku to ten limit oblicza się
    "w proporcji do okresu prowadzonej sprzedaży".

    pozd.Pix

  • 3. Data: 2002-12-15 11:59:46
    Od: Roman Całuśny <h...@p...wp.pl>

    "pix" <p...@w...pl> wrote in <athqbp$lk3$1@news.tpi.pl>:

    > Jeśli rozpocząłeś działalność w trakcie roku to ten limit oblicza się
    > "w proporcji do okresu prowadzonej sprzedaży".
    >
    > pozd.Pix

    Rozumiem, serdeczne dzięki.
    Pozdrawiam

    R.C.

  • 4. Data: 2002-12-16 21:00:09
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Dec 2002, pix wrote:

> [...]
    >+ Jeśli rozpocząłeś działalność w trakcie roku to ten limit oblicza się
    >+ "w proporcji do okresu prowadzonej sprzedaży".

    .."licząc w dniach", na czym niektórzy juz się przejechali
    (sądząc że dotyczy on *łącznie* okresu do końca roku,
    a on nie może *w dowolnej chwili* przekroczyć proporcji !).
    Zeznaję że wiem iż Pix wie - ale nie napisał :]

    Pozdrowienia, Gotfryd