  • 1. Data: 2002-03-08 00:03:14
    Temat: Powiększanie kosztów uzyskania przychodu
    Od: Iwona <i...@p...onet.pl>

    Za poprzedni rok zaklad pracy policzyl mi (na rocznym pit-11)koszty
    uzyskania przychodu tak jakbym pracowala caly rok w jednym miejscu pracy
    w miejscowosci zamieszkania. Wszystko sie zgadza z wyjatkiem tego ze
    zaklad pracy a zatem i moje miejsce pracy miesci sie w innej
    miejscowosci niz moje stale miejsce zamieszkania.
    Czy moge sama w zeznaniu rocznym skorygowac te koszty podwyzszajac je do
    wysokosci takiej jaka przysluguje osobie pracujacej poza miejscem
    stalego zamieszkania? zaznaczam ze nie biore rozlakowego

  • 2. Data: 2002-03-08 06:54:39
    Temat: Re: Powiększanie kosztów uzyskania przychodu
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    Użytkownik Iwona <i...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...onet.pl...
> [...]
    > wysokosci takiej jaka przysluguje osobie pracujacej poza miejscem
    > stalego zamieszkania? zaznaczam ze nie biore rozlakowego

    Tak, mozesz.