  • 1. Data: 2004-01-05 21:13:56
    Temat: Proszę o pomoc druki RP7
    Od: "Biol" <c...@p...onet.pl>

    Gdzie szukać druków RP7 czy można się gdzieś oto ubiegać.
    Z lat 68-72, Jak pracowałem w Elblągu.

    Proszę o pomoc z góry dziękuję

    Andrzej Ż.

    --
    xxxxxxxxxxxx<==biol==>>xxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxx<== http://biol.hydr.pl ==>xxxxxxx

  • 2. Data: 2004-01-05 21:42:22
    Temat: Re: Proszę o pomoc druki RP7
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    Witam,

    > Gdzie szukać druków RP7 czy można się gdzieś oto ubiegać.
    > Z lat 68-72, Jak pracowałem w Elblągu.

    Pytanie sformulowane niejasno. Druki RP7 wydaja zaklady pracy w ktorych Pan
    pracowal. Musi sie Pan udac do tych zakladow i zobaczyc czy dysponuja
    odpowiednia dokumentacja (czy jeszcze istnieje).

    pozdrawiam,

    Marcin K.

  • 3. Data: 2004-01-05 23:13:31
    Od: "Biol" <c...@p...onet.pl>

    Witam i dziękuję za szybką odpowiedź...

    W tym jest właśnie mały problem firma już nie istnieje. Słyszałem że można
    zdobyć
    te druki z okresu w którym pracowałem wtedy lecz niewiem gdzie.
    W 73 roku przeprowadziłem się na Śląsk i tu zaczołem pracować.
    Dzięki tym zaświadczeniom ZUS powinien podnieść mi Rente. Lecz niewiem
    czy szukać czy tymi drukami zajumuje się jakaś komurka rządowa i
    przedewszystkim gdzie, czy w Elblągu czy gdzieś indziej czy wysyłają poczta
    te zaświadczenia czy
    trzeba jechać osobiście?

  • 4. Data: 2004-01-06 09:58:42
    Od: "Biol" <c...@p...onet.pl>