  • 1. Data: 2010-02-24 17:08:32
    Temat: Protokół z czynności sprawdzających
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Miałem czynności spr. w związku ze zwrotem VAT-u, dziś podpisałem
    w urzędzie protokół, niestety wcześniej tylko pobieżnie go przejrzałem.

    Po lekturze przy herbatce okazuje się że jest sporo błędów - poczynając
    od mojego PKD, daty podlegania pod ten US, skończywszy na niektórych
    liczbach,
    więc mam opory żeby to tak zostawić bo nie wiadomo kto i kiedy to może
    wyciagnąć
    (a wtedy się okaże że co innego jest na protokole a co innego w papierach
    - i kłopot murowany).

    No więc co z tym teraz zrobić, nawet nie wiem jaki status ma mój podpis
    (odebrałem czy potwierdziłem treść?).
    W Ordynacji nie ma słowa na temat protokołów z czynności sprawdzających,
    więc pewnie wyślę sprostowanie,
    jak do sądu, ale może ktoś wie jak to się powinno załatwić prawidłowo,
    najlepiej z podstawą prawną?

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2010-02-24 17:30:57
    Temat: Re: Protokół z czynności sprawdzających
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomek w <news:op.u8m5wifjl60ql1@unk>:

    [ciach]

    Zaraziłeś się od Tristana? Czy to jest bardzo zakaźne i inni grupowicze
    powinni na jakiś czas zrobić unsubscribe, czy to tylko jednostkowy
    przypadek?

    MSPANC :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2010-02-24 17:56:53
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 24-02-2010 o 18:30:57 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Zaraziłeś się od Tristana? Czy to jest bardzo zakaźne i inni grupowicze
    > powinni na jakiś czas zrobić unsubscribe, czy to tylko jednostkowy

    A ad rem coś masz?

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-02-24 18:04:08
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomek w <news:op.u8m743xjl60ql1@unk>:

    > A ad rem coś masz?

    Jeśli chodzi o ostatnie pytanie, to zwróciłbym się z nim piętro wyżej.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2010-02-24 18:11:53
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 24-02-2010 o 19:04:08 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > Jeśli chodzi o ostatnie pytanie, to zwróciłbym się z nim piętro wyżej.

    To jeszcze napisz co to znaczy (które "ostatnie pytanie" i o jakie piętro
    chodzi) :-)

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2010-02-25 22:00:27
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    napisał(a):

> [...]
    >
    > Zaraziłeś się od Tristana? Czy to jest bardzo zakaźne i inni grupowicze
    > powinni na jakiś czas zrobić unsubscribe, czy to tylko jednostkowy

    W sumie masz rację, z igły widły..

    Aczkolwiek już stricte prawnie, czy jest jakaś podstawa prawna do
    sprostowania protokołu z czynności sprawdzających?

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2010-02-26 21:41:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Feb 2010, Tomek wrote:

    > Aczkolwiek już stricte prawnie, czy jest jakaś podstawa prawna do
    > sprostowania protokołu z czynności sprawdzających?

    Jesteś stroną postępowania podatkowego? Jesteś.
    No to podstawą jest konieczność "załatwienia sprawy" zgłoszonej
    przez stronę, art.139 Ordynacji.
    Jak organ zostawi ją bez rozpatrzenia, to IMHO będzie miał
    problem z ew. dopuszczeniem dowodów z czynności sprawdzających
    do ew. dalszych postępowań, bo naruszone będzie prawo z art.180.
    A zrobienie postępowania które jest do niczego chyba nie
    jest dobrym celem postępowania :D

    pzdr, Gotfryd