  • 1. Data: 2003-01-24 15:42:22
    Temat: Przejscie z ryczaltu na KPiR a srodki trwale
    Od: "Leszek" <l...@g...pl>

    Ktos byl do 31.12 ryczaltowcem i mial srodki trwale. Teraz przeszedl na
    ksiege przychodow i rozchodow, w zwiazku z tym owe srodki wprowadzil do
    ewidencji i chce je zaczac amortyzowac. W jaki sposob ma naliczac te
    amortyzacje, tzn. od jakiej wartosci poczatkowej????

    LM

  • 2. Data: 2003-01-24 15:46:15
    Temat: Re: Przejscie z ryczaltu na KPiR a srodki trwale
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Leszek <l...@g...pl> wrote:
> [...]
    > ewidencji i chce je zaczac amortyzowac. W jaki sposob ma naliczac te
    > amortyzacje, tzn. od jakiej wartosci poczatkowej????

    Już będąc na ryczałcie powinien mieć EŚT i je amortyzować.Przejście na
    KPiR nic nie zmienia,tylko odpisy amortyzacyjne zaczynają stanowić KUP

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-01-24 15:49:25
    Od: "Leszek" <l...@g...pl>

    Czyli jeśli nie miał, to należy założyć wstecznie, zamortyzować do 01.01.
    br, a to co zostanie amortyzować od nowego roku już jako koszt uzyskania
    przychodu. Dobrze rozumiem?

    LM

  • 4. Data: 2003-01-24 16:49:16
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Leszek <l...@g...pl> wrote:
> [...]
    01.01.
    > br, a to co zostanie amortyzować od nowego roku już jako koszt

    Bardzo dobrze.