  • 1. Data: 2009-07-13 07:25:24
    Temat: Q2 czy nie wypadałoby kogoś bizunami po gołej dupie dla przykładu?
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    Uchylałem się od zakupu cholernego podpisu kwalifikowanego do końca,
    wierząc, że ustawodawca nie zidiocieje do końca i zaświta mu w kipałę
    żarówa, która oświeci te zużyte kumóry i wycofa się z podpisu
    elektronicznego dokumentów przesyłanych drogą elektroniczną. Niestety w
    końcu przybity koniecznością kupiłem zestaw do podpisu.
    Jeszcze farba nie wyschła na fakturach zakupu, kiedy doszła do mnie
    następująca informacja.
    http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/336352,firmy_m
    usza_kupowac_e_podpis_ktorego_zus_nie_bedzie_potrzeb
    owal.html

    Wg mnie wnioski są następujące:
    1) Prace rozpoczną się dopiero, kiedy wszyscy kupią klucze (niech się firmy
    obłowią, ciekawe czyje są te firmy z kluczami?)
    2) Dlaczego teraz można przystąpić do prac nad bezpłatnym przesyłaniem
    plików a wcześniej na wnioski płatników twierdzono, że nie można. Kto jest w
    tym przypadku idiotą płatnicy czy ZUS?

    3) Jak sądzicie. Czy można kogoś w końcu pociągnąć za ten pieprzony ZUS do
    odpowiedzialności.
    Przecież idiotyczne działania dyletantów narażają nas na milionowe straty.

    Jako ciekawostkę podam, że wg mnie Komisja Przyjazne Państwo to HIPOKRYCI
    !!!!

    pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2009-07-13 07:37:16
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    Rozmawiałem z RPO
    Stwierdził, że jak kilka osób napisze do nich, to może zaczną badać sprawę
    naszych strat spowodowanych bezsensownymi zakupami cholernych kluczy.

    To może piszmy. Ja przesłałem ten tekst.

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2009-07-13 08:13:38
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    fart wrote:
> [...]
    > Przecież idiotyczne działania dyletantów narażają nas na milionowe straty.
    >
    > Jako ciekawostkę podam, że wg mnie Komisja Przyjazne Państwo to

    Swoją drogą to jestem dziwnie spokojny, że koszt wdrożenia nowej
    infrastruktury PKI będzie większy, niż gdyby ZUS kupił hurtowo podpisy
    kwalifikowane i następnie odsprzedał je chętnym za 1 pln + VAT.

    Piotrek

  • 4. Data: 2009-07-13 10:09:51
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-13, fart <aser3-mój> wrote:

    [...]

    > 3) Jak sądzicie. Czy można kogoś w końcu pociągnąć za ten pieprzony ZUS do
    > odpowiedzialności. Przecież idiotyczne działania dyletantów narażają nas na
    > milionowe straty.

    To ile tych podpisów musiałeś kupić, że te straty takie milionowe masz?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2009-07-13 10:11:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-13, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:

    [...]

    > Swoją drogą to jestem dziwnie spokojny, że koszt wdrożenia nowej
    > infrastruktury PKI będzie większy, niż gdyby ZUS kupił hurtowo podpisy
    > kwalifikowane i następnie odsprzedał je chętnym za 1 pln + VAT.

    No ale podpisy nie są wieczne. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2009-07-13 10:55:53
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 13 Lip, 09:25, "fart" <aser3-mój adr...@wp.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jako ciekawostkę podam, że wg mnie Komisja Przyjazne Państwo to HIPOKRYCI

    Imo dziwne - jak piszesz, wzburzyl Cie nie tyle obowiazek posiadania
    kwalifikowanego podpisu elektronicznego, co fakt, ze ustawodawca
    zapowiedzial likwidacje potrzeby posiadania tegoz juz po Twoim
    zakupie. Bylbys mniej wzburzony, gdyby zostalo po staremu i podpis Ci
    sie amortyzowal?

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 7. Data: 2009-07-13 11:13:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 13 lipiec 2009 12:09
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > To ile tych podpisów musiałeś kupić, że te straty takie milionowe masz?

    No 65mlnów około naród na to stracił, bo ktoś miał fanaberię zrobić dobrze
    centrom certyfikacji.

    --
    Tristan

  • 8. Data: 2009-07-13 12:18:11
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    > Bylbys mniej wzburzony, gdyby zostalo po staremu i podpis Ci
    sie amortyzowal?

    Nie nie
    Najpierw ktoś wziął pieniądze za opracowanie systemu ZUS ...... potem
    wyczekano do ostatniego momentu, aż zmuszony prawem kupię podpis a potem
    pracuje się nad jego likwidacją, wprowadzając nowy system, za który ja też
    zapłacę grube miliony.....
    ...... po czym powie się nam, że wracamy do podpisów i tak w kółko

    Najlepiej byłoby, jakby oczywiście zostało po staremu

    pozdrawiam
    fart

  • 9. Data: 2009-07-13 12:24:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-13, fart <aser3-mój> wrote:

    [...]

    > Nie nie
    > Najpierw ktoś wziął pieniądze za opracowanie systemu ZUS ...... potem
    > wyczekano do ostatniego momentu, aż zmuszony prawem kupię podpis

    Mówisz, że specjalnie czekali aż TY kupisz podpis? Nono.
    Komu w tym rządzie podpadłeś, co? ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2009-07-13 12:38:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 13 lipiec 2009 14:24
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > Mówisz, że specjalnie czekali aż TY kupisz podpis? Nono.
    > Komu w tym rządzie podpadłeś, co? ;)

    przecie zmusili wszystkich. To realna kasa zagrabiona zupełnie bez sensu.

    --
    Tristan