  • 11. Data: 2009-05-05 07:35:07
    Temat: Re: REGON a pieczątka
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    MarekZ wrote:
    > Tak to ludzie traktują, a potem dane i wnioski z nich wypływające są
    > gówno warte.

    IMHO jaka metoda badawcza, takie wnioski ...

    Za zlecaną pracę należy zapłacić i wtedy dopiero można wymagać
    odpowiedniej jakości wyników.

    A skoro się nie płaci, tylko ustawą nakłada mniej lub bardziej debilne
    obowiązki, to nie należy się spodziewać jakichś szczególnych sukcesów.

    Piotrek

  • 12. Data: 2009-05-05 09:24:37
    Od: Basia F <B...@g...com>

    On 4 Maj, 20:55, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Hm... ale *tę* aktualizację robiło się w UM i oni kopię
    > dostali (przynajmniej ode mnie).
    >   Owszem, była w ankiecie tabelka ze starym i nowym PKD :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Akurat nie miałam "tej" atualizacji na mysli wiem ze szef akurat cos
    zalatwial w Urzedzie statystycznym i zmieniali z wersji 2004 na 2007 a
    teraz mamy fajnie bo w portalu statystycznym wpisane mamy 2007 a w
    ankietach chca zeby podawac 2004 (czy odwrotnie juz nie pamietam) a
    tych akurat danych nie da sie zminic i sa na stale.

    PS. Akurat firma jest spółką jawna wiec nie ma nic do roboty w UM :-)
    BasiaCh

  • 13. Data: 2009-05-05 16:14:19
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A skoro się nie płaci, tylko ustawą nakłada mniej lub bardziej debilne
    > obowiązki, to nie należy się spodziewać jakichś szczególnych sukcesów.

    A to swoją drogą racja. :]

  • 14. Data: 2009-05-05 17:44:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Piotrek w <news:gtoqba$t70$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

> [...]
    > A skoro się nie płaci, tylko ustawą nakłada mniej lub bardziej debilne
    > obowiązki, to nie należy się spodziewać jakichś szczególnych sukcesów.

    Hehe, aż sprawdziłem czy wczoraj wysłałem -- tak wysłałem i utknęło w
    Hamsterze... :/

    A było tam tak:
    "Jaka płaca, taka praca. Budżet na badania maja to niech sie podzielą"
    ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]