  • 1. Data: 2006-02-13 22:50:54
    Temat: Rachunek - adres zamieszkania
    Od: "Nina" <...@...com>

    Czy kiedy wystawiam rachunek za wykonanie dzieła w polu "miejsce
    zamieszkania" (osoby wystawiającej) powinien znaleźć się adres zamieszkania
    czy zameldowania? Czy ma to znaczenie, jeśli mam inny adres zamieszkania i
    adres zameldowania?

    Czy zamieszczenie w polu "miejsce zamieszkania" adresu zameldowania jest
    błędem i mogę ponieść z tego tytułu jakieś konsekwencje?

  • 2. Data: 2006-02-14 07:29:17
    Temat: Re: Rachunek - adres zamieszkania
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Nina wrote:

> [...]
    > zamieszkania czy zameldowania? Czy ma to znaczenie, jeśli mam inny
    > adres zamieszkania i adres zameldowania?

    Wszystkie rozliczenia podatkowe dokonuje się wg adresu zamieszkania,
    nie zameldowania. I właśnie wg adresu zamieszkania płatnik musi złożyć
    PIT w US.

    > Czy zamieszczenie w polu "miejsce zamieszkania" adresu zameldowania
    > jest błędem i mogę ponieść z tego tytułu jakieś konsekwencje?

    A jaki adres podałeś na NIP-1/3 do US? Najlepiej aby adres na rachunku
    i na NIP był identyczny.