  • 1. Data: 2006-02-13 21:29:58
    Temat: dzialalnosc jak dlugo mozna zwlekac? i paragon faktura z zachodu ?
    Od: "Marek M" <n...@a...pl>

    Witam, jak długo można zwlekać z rozpoczęciem działalności po
    zarejestrowaniu ?
    Pytam, ponieważ chcę otworzyć DG ale ruszyć z nią dopiero gdy towar dotrze a
    to może trwać nawet do października/grudnia. Po prostu na dzień dzisiejszy
    nie potrafię przewidziec kiedy dokładnie to nastąpi a z drugiej strony nie
    chcę stracić pieniędzy na magazynowanie itp zanim założe DG.

    --
    wbrew pozorom adres (mailowy) jest prawdziwy

  • 2. Data: 2006-02-13 22:21:09
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Marek M" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Pytam, ponieważ chcę otworzyć DG ale ruszyć z nią dopiero gdy towar dotrze
    > to może trwać nawet do października/grudnia.

    Hmmm - a przedsiewziales juz jakies srodki aby dotarl? (np. jakas umowa,
    zaliczka, itp.?)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-02-14 09:18:38
    Od: "Marek M" <n...@a...pl>

    SDD wrote:
    > Użytkownik "Marek M" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm - a przedsiewziales juz jakies srodki aby dotarl? (np. jakas
    > umowa, zaliczka, itp.?

    Umowa ustna czy raczej zapewnienie że najpierw towar trafi do mnie, bez
    zaliczki, zapłacę jak tylko towar dotrze do PL.

    A drugie pytanie, czy kupujac rzeczy na "pchlim targu" w UE takze musze
    przedstawic jakis dowod zakupu ? Jeśli tak to jaką postać ma przybrać ten
    dowód zakupu
    pozdrawiam

    --
    wbrew pozorom adres (mailowy) jest prawdziwy