  • 1. Data: 2002-03-11 14:04:16
    Temat: Pierwszy krok :)
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Witam!

    Po długich wachaniach i podchodzeniu do sprawy jak pies do jeża zgłosiłem
    dzisiaj DG do ewidencji! :))) Jestem z siebie dumny! ;))))

    Ale nie było łatwo! :) Pokój 305 na III pietrze - rejestracja. Ale pana
    nazwosko jest na C to nie umnie. Pokój 307- tak, nazwiska na C to u mnie,
    ale formularze mi się skończyly, zapraszam do informacji na parter. Lecę na
    parter po wniosek, wypełniam na kolanie i hajda na III piętro do pok. 307.
    OK. Wniosek w porządku ale gdzie jest opłata?! Aby wpłacić zapraszamy do
    okienka 6 na I piętrze. Lecę ze stówką w zębach. Stoje w kolejce - krótka -
    dwie osoby. Ojjjj proszę pana - to nie to okienko! Jak to???!!! Okienko 6 -
    pierwsze piętro - mam wyraźnie napisane. Tak tak - ale na tym piętrze są 3
    okienka numer 6 i pan musi iśc na koniec korytarza. Lecę! OK. To to
    okienko - ale pieniędzy tu nie przyjmują... dostałem kwitek do kasy nr 1a.
    Ale ale! Jestem już troszkę sprytniejszy! Pytam do której kasy 1a? :))) No i
    wychodzi na to że robię sobie żarty z pani w okienku numer 6... :( Wpłacam
    kase i biegiem na góre na III pietro. Hurra! Wszystko się zgadza! Za 7 dni
    odbiór i ciąg dalszy tej zabawy.

    Chyba zrezygnuje z basenu bo w moim urzędzie lepiej zadbam o kondycję
    fizyczną biegając po schodach :)))

    Sorry za ten teks, ale nie mogłem się powstrzymać, bo zaczyna mi się to
    wszystko podobać :))))))

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-03-12 00:43:17
    Temat: Re: Pierwszy krok :)
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Wszystko to fraszka. Nie miałeś okazji uzyskiwać zezwolenia na działalność
    przed 1989r. Wtedy dopiero były cyrki...

    Ja na przykład potrzebowałem "DYSPENSY" z Izby rzemieślniczej, aby móc pisać
    programy komputerowe - dyplom inżyniera nie wystarczył.

    Skończyłem też "kurs dla płatników podatkowych". Dowiedziałem się na nim, że
    czego nie zabrania ustawa podatkowa, to zabronił Prezes w "piśmie okólnym".
    Ciekawe, czy prezes Centralnego Związku Rzemiosła działał na rzecz
    rzemiosła, czy przeciwko?

    Życzę powodzenia w interesach
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-03-14 20:15:22
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 11 Mar 2002 g...@p...onet.pl wrote:

    >+ Witam!
    [...]
    >+ Chyba zrezygnuje z basenu bo w moim urzędzie lepiej zadbam o kondycję
    >+ fizyczną biegając po schodach :)))

    Ja też z "papiórkami do US" jeżdże (jak pogoda pozwala) rowerem, co
    takoż powinno przynosić stosowny skutek :) (koło 10km)
    Byleby cię za często nie wzywali ;]

    >+ Sorry za ten teks, ale nie mogłem się powstrzymać, bo zaczyna mi się to
    >+ wszystko podobać :))))))

    To podaj mi jeszcze podstawę prawną, wg której za pytanie (pisemne)
    do US należy się 5 zł. Poważnie pytam, bo jeśli to jest rozporz.
    ustanawiające opłaty za podania to zbieram na niespodziankę :)

    >+ Pozdrawiam,
    >+ Wojtek

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-03-15 08:15:35
    Temat: Re: Re: Pierwszy krok :)
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Thu, 14 Mar 2002 21:15:22 +0100, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > To podaj mi jeszcze podstawę prawną, wg której za pytanie (pisemne)
    >do US należy się 5 zł. Poważnie pytam, bo jeśli to jest rozporz.
    >ustanawiające opłaty za podania to zbieram na niespodziankę :)

    Ustawa o opłacie skarbowej.

    Sławomir Dąbrowski

  • 5. Data: 2002-03-16 23:11:05
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Mar 2002, Sławomir Dšbrowski wrote:
    [...]
> [...]
    >+ >do US należy się 5 zł. Poważnie pytam, bo jeśli to jest rozporz.
    >+ >ustanawiające opłaty za podania to zbieram na niespodziankę :)

    Thx. Miałem zapisaną treść ale bez nagłówka, myślałem
    że to rozp. :)
    Jesteś pewien że to "tam" ? I czy to jest "podanie" ?
    Bo jeśli na pewno tak to zaraz zacznę wydłużać listę ;)
    (w oparciu o R2.art.5.p1 - o kilka rzeczy oraz .p3 - przez
    kilka osób)

    >+ Sławomir Dąbrowski

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-03-19 10:17:15
    Temat: Re: Re: Re: Pierwszy krok :)
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Sun, 17 Mar 2002 00:11:05 +0100, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Jesteś pewien że to "tam" ? I czy to jest "podanie" ?

    Nie jestem, ale us'y są.

    Sławomir Dąbrowski