  • 1. Data: 2004-08-28 12:10:29
    Temat: Re: Rejestracja Sp. z o.o.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotrek,

    Saturday, August 28, 2004, 2:28:36 PM, you wrote:

    > Zamierzam z dwoma kolegami założyć Sp . z o.o.
    > Problem w tym ze wszyscy mieszkamy w i jesteśmy zameldowani w innym
    > mieście niż ma być siedziba spółki

    To nie ma najmniejszego znaczenia.

    > ( wynajmowany będzie lokal i na tamten adres chcielibyśmy zarejestrować
    > działalność ) .
    > Czy można tak zrobić i jaka jest procedura .

    1. Umowa spółki i do notariusza.
    2. Sąd rejestrowy.
    3. REGON, bank, NIP, ZUS - w tej kolejności.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2004-08-28 12:28:36
    Temat: Rejestracja Sp. z o.o.
    Od: "Piotrek" <_...@w...pl>

    Witam

[...]

    pozdrawiam
    Piotrek

  • 3. Data: 2004-08-31 18:32:12
    Od: "Szymon Gluch" <s...@o...pl>

    > To nie ma najmniejszego znaczenia.
    Ja bym bardziej rozwinal. W samej umowie spolki moze byc tylko nazwa miasta
    w ktorym bedzie sie miescic, bez konkretnego adresu. Jak zalatwiona umowe
    u notariusza, mozesz zawrzec umowe najmu lokalu.

    > 1. Umowa spółki i do notariusza.
    > 2. Sąd rejestrowy.
    > 3. REGON, bank, NIP, ZUS - w tej kolejności.

    W banku beda chcieli NIP, ktorego nie masz, bo aby nadali Ci NIP musisz miec
    konto bankowe ;) Zazwyczaj banki ida na reke i nadaja numer rachunku w
    zamian
    za przyrzeczenie doniesienia nr NIP.

    Szymon

  • 4. Data: 2004-08-31 22:21:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Aug 2004, Szymon Gluch wrote:
    [...]
    >+ W banku beda chcieli NIP, ktorego nie masz, bo aby nadali Ci NIP musisz miec
    >+ konto bankowe ;)

    Hm... :)
    Nie wykluczam, z czego to (dla spółki) wynika: z KSH ?
    Bo np. DG OF to *do rejestracji* konta nie bardzo potrzebuje...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-09-01 06:10:41
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    wiadomości
    rtezjan.zabrze.pl...
    > On Tue, 31 Aug 2004, Szymon Gluch wrote:
    > [...]

    Przy rejestracji w US napisz oświadczenie iż "nie jesteśmy w stanie
    przedstawić umowy z bankiem dot. umowy rach. bank - zobowiązujemy się
    dostarczyć w terminie do ......."
    i sprawa załatwiona - dostaniesz nip, pojdziesz dopiero do banku i z umową
    wrócisz do us.

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 6. Data: 2004-09-01 10:39:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Szymon,

    Tuesday, August 31, 2004, 8:32:12 PM, you wrote:

    [...]

    > W banku beda chcieli NIP, ktorego nie masz, bo aby nadali Ci NIP musisz miec
    > konto bankowe ;) Zazwyczaj banki ida na reke i nadaja numer rachunku w
    > zamian za przyrzeczenie doniesienia nr NIP.

    Dokładnie tak - bankowi na początek wystarcza REGON.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl