  • 1. Data: 2004-08-28 09:44:36
    Temat: podatki za prowadzenie portalu internetowego
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    mam zamiar zalozyc portal internetowy i chce zeby to byla dzialalnosc
    legalna
    ma to byc wlasna dzialalnosc gospodarcza
    i teraz pytanie jakie wymagania trzeba spelniac?
    jakie beda wartosci podatkow?
    jak wysoki bedzie zus?
    jak wysoki podatek dochodowy? (sadze ze na poczatku dochody nie beda
    przekraczac 1000 zl)
    moze jest jakas strona ktora by prosto pokazala jak wyglada zakladanie
    takiej dzialalnosci?
    dzieki za info

  • 2. Data: 2004-08-28 09:59:29
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl>

    Użytkownik zasit <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przekraczac 1000 zl)
    > moze jest jakas strona ktora by prosto pokazala jak wyglada zakladanie

    tradycyjna działalność gospodarcza

    i rozliczasz się z tego z czego asz przychody - pewnie ze sprzedaży reklam
    lub abonamentu dostępowego

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )