  • 1. Data: 2005-07-23 09:17:14
    Temat: Ryczałt za używanie pojazdów prywatnych do celów służbowych
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Skąd z internetu bierzecie aktulane stawki ryczałtu za używanie pojazdów
    prywatnych do celów służbowych??

    --
    ahtung crosspost(!)

  • 2. Data: 2005-07-23 10:48:30
    Od: "Jolmira" <J...@o...pl>

    http://www.infor.pl/wskazniki/ stąd

  • 3. Data: 2005-07-23 11:13:18
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    > http://www.infor.pl/wskazniki/ stąd

    ale bezplatnie, prosze...

  • 4. Data: 2005-07-23 11:44:54
    Od: "Jolmira" <J...@o...pl>

    > ale bezplatnie, prosze...

    a to http://www.infor.pl/wskazniki/index.html?&WIS=1091 jakie jest?
    wydawało mi się, ze tam u góry pisze Wskaźniki dostępne w serwisie
    bezpłatnym

  • 5. Data: 2005-07-23 12:38:10
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    > a to http://www.infor.pl/wskazniki/index.html?&WIS=1091 jakie jest?
    > wydawało mi się, ze tam u góry pisze Wskaźniki dostępne w serwisie
    > bezpłatnym

    uppsss... sorki jakos uszlo mojej uwadze..wielkie dzieki... a moze
    jeszcze pomozesz:

    używanie pojazdów prywatnych do celów służbowych - jak
    ustawa/rozporzadzenie to reguluje?

    A moze w skrocie jak powinna wygladac ewidencja, rachunki etc.?

  • 6. Data: 2005-07-28 16:34:25
    Od: "Jolmira" <J...@o...pl>

    http://www.4un.pl/finanse/ryczaltpojazdy.php tutaj zawsze też są aktualne
    wskażniki
    http://us_zagan.webpark.pl/doc/stawki_kilometrowe.ht
    m i tutaj

    Reguluje to http://www.zmpd.pl/aktyprawne/DzU_02_27_271_rozp.htm

    No ale resztę to chyba juz warto może samemu poszukać sobie np w
    wyszukiwarce google (nawiasem mówiąc bardzo sympatyczna :) :)