  • 1. Data: 2004-01-20 08:20:25
    Temat: Re: ŚT samochód a radio
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Jan 2004, Litz wrote:
    [...]
    >+ teraz radia. Chciałbym kupić tylko nie wiem jak wygląda
    >+ sprawa odliczenia od tego VAT'u i dochodówki

    Przejrzałeś archiwum ? groups.google.pl -> zaawansowane,
    zapodać *.podatki i "radio radia" - AFAIR większość
    uważała że "radio jest potrzebne do jazdy czyli działalności" :)
    To NIE jest moja opinia ("nie mam zdania" :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 2. Data: 2004-01-20 10:48:33
    Od: "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl>

    > zapodać *.podatki i "radio radia" - AFAIR większość
    > uważała że "radio jest potrzebne do jazdy czyli działalności" :)

    Można chyba wykazać, że do prowadzenia działalnoścoi potrzebujesz aktualnych
    informacji itp, które sa nadawane w radiu. Natomiast jeśli masz radio w
    działalności to musisz za nie płacić osobny abonament. Więc czy na pewno się
    opłaca kupowanie go na rachunek i odliczanie?

    Marek

  • 3. Data: 2004-01-21 15:31:03
    Od: Andrzej Popowski <p...@f...onet.pl>

    Marek Wierzbicki wrote:
    > Natomiast jeśli masz radio w
    > działalności to musisz za nie płacić osobny abonament.

    Jakie przepisy to regulują?

    Przy okazji - w nowych samochodach często radio jest fabryczne i nie da
    się z niego zrezygnować ;-)

    --

    Pozdrowienia

    Andrzej Popowski

  • 4. Data: 2004-01-21 16:10:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Jan 2004, Andrzej Popowski wrote:

    >+ Marek Wierzbicki wrote:
    >+ > Natomiast jeśli masz radio w
    >+ > działalności to musisz za nie płacić osobny abonament.
    >+
    >+ Jakie przepisy to regulują?

    Pewnikiem gdzieś w tej okolicy:
    http://www.krrit.gov.pl/
    ...znajdziesz namiar na przepisy :)

    >+ Przy okazji - w nowych samochodach często radio jest fabryczne i nie da
    >+ się z niego zrezygnować ;-)

    No to masz pech :> - trzeba płacić !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-01-21 19:16:45
    Od: Andrzej Popowski <p...@f...onet.pl>

    Wed, 21 Jan 2004 17:10:52 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> piszesz:
    > Pewnikiem gdzieś w tej okolicy:
    >http://www.krrit.gov.pl/
    >...znajdziesz namiar na przepisy :)

    Dzięki, znalazłem: ustawa o radiofoni i telewizji, DU 7/1993 poz 35.

    Pozdrowienia,

    Andrzej Popowski