  • 1. Data: 2007-01-25 20:55:29
    Temat: Są nowe projekty do KPiR i EwPrzych!
    Od: t <r...@o...pl>

    http://bip.mofnet.gov.pl/index.php?dzial=635&wys=2&i
    dp=52957

    --
    DOŚĆ TEGO WARCHOLSTWA - PODATEK POGŁÓWNY NA REZYDENTA!

  • 2. Data: 2007-01-25 21:21:19
    Temat: Re: Są nowe projekty do KPiR i EwPrzych!
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 25-01-2007 o 21:55:29 t <r...@o...pl> napisał(a):

    > http://bip.mofnet.gov.pl/index.php?dzial=635&wys=2&i
    dp=52957

    No ja już przejrzałem. Powiem tak, delikatnie: cudo :| !

    Długość tego rozporządzenia wskazuje na to, że czołowe mózgi RP musiały
    ostro przysiedzieć, w związku z czym uzasadnia to opóźnienie :|

    Ponadto cały załącznik jest przepisany włącznie ze wszytskimi perełkam
    które tam są.

    Uzasadnienie przypomina mi najgorsze wodolejstwo z czasu studiów.

    No zawiodłem się kompletnie, myślałem że skoro siedzą
    nad tym tak długo to coś wyprodukują sensownego.....

    pozdr

    --
    DOŚĆ TEGO WARCHOLSTWA - PODATEK POGŁÓWNY NA REZYDENTA!

  • 3. Data: 2007-01-25 22:38:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Jan 2007, t wrote:

    > http://bip.mofnet.gov.pl/index.php?dzial=635&wys=2&i
    dp=52957

    Thx :)
    Wyjątkowo krótkie :) (nie licząc załącznika)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-01-25 22:41:00
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 25-01-2007 o 23:38:43 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    dp=52957

    > Thx :)
    > Wyjątkowo krótkie :) (nie licząc załącznika)

    Bo załącznik poszedł na kopiuj-wklej :)

    > pzdr, Gotfryd

    ja również

    --
    DOŚĆ TEGO WARCHOLSTWA - PODATEK POGŁÓWNY NA REZYDENTA!

  • 5. Data: 2007-01-25 22:45:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Jan 2007, t wrote:

    > No zawiodłem się kompletnie, myślałem że skoro siedzą
    > nad tym tak długo to coś wyprodukują sensownego.....

    Wiesz, na kilku grupach była już teza że "lepiej żeby nie".
    Poprzednie rządy pokazały że to jest możliwe, a aktualnie nam
    panujący udowodnili że produkowanie ustaw o których nowelizację
    przed wejściem w życie koalicja potrafi się ostro ściąć nie
    jest im obce. Znaczy są tak dobrze dopracowane. A KPiR trzeba
    wypełniać w miarę na bieżąco.
    Mógłbyś się poczuć przytłoczony stosikiem zbytnich uszczęśliwień
    naraz ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2007-01-25 22:46:20
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 25-01-2007 o 23:41:00 t <r...@o...pl> napisał(a):

    > Bo załącznik poszedł na kopiuj-wklej :)

    BTW właśnie sobie wyobraziłem nocną porą, że w ministerstwie mają
    takie duze przyciski Ctrl, C, V lub Ctrl, Shift, Insert
    (zależnie z której ery są) i jak w Kingsajzie wieszają się na tych guzikach
    żeby je wcisnąć, a że ich tam nie dużo jest to ściągali posiłki
    i udało się to wcisnąć dopiero kilka dni temu.
    Bo inaczej nie umiem wytłumaczć faktu że pracowali nad tym dwa miesiące.

    pozdr

  • 7. Data: 2007-01-25 22:49:47
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 25-01-2007 o 23:45:12 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > wypełniać w miarę na bieżąco.
    > Mógłbyś się poczuć przytłoczony stosikiem zbytnich uszczęśliwień

    Tak wogóle to masz pomysł czemu wogóle jest jakiś urzędowy wzór KPiR
    zamiast ogólnych wytycznych odnośnie danych które musza być zawarte?
    Przy VAT masz wolną rękę i zapewne nie narzekasz, tak jak i ja
    (przynajmniej odnośnie problemów ze spartaczonym wzorem
    ewidencji i nielogicznymi zasadami wypełniania).

    pozdr

  • 8. Data: 2007-01-25 23:08:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Jan 2007, t wrote:

    > Tak wogóle to masz pomysł czemu wogóle jest jakiś urzędowy wzór KPiR
    > zamiast ogólnych wytycznych odnośnie danych które musza być zawarte?

    Mam tezę: "zawsze tak było".
    Książka podatkowa była od czasów socjalizmu, dawniej podlegała swoistej
    rejestracji i ostemplowaniu w US :>, stąd pewnie pozostał obowiązek
    "zbroszurowania" :>
    A że w polskiej mentalności widać nie mieści się zniesienie jakiegoś
    obowiązku albo "wzoru"...
    Przypomnij sobie znoszenie obowiązku podpisywania faktur - w mediach
    było sporo doniesień, że niektórzy urzędnicy US twierdzili iż "niemożliwe
    i coś się wymyśli" (żeby podatnikow zmusić jednak do podpisywania).

    > Przy VAT masz wolną rękę i zapewne nie narzekasz

    Ano. Ale VAT został w .pl wprowadzony relatywnie późno.

    > (przynajmniej odnośnie problemów ze spartaczonym wzorem
    > ewidencji i nielogicznymi zasadami wypełniania).

    Za to ci co korzystają z "wzorów" w różnych programach je mają :)
    Jak dziś poczytałem o "wydawaniu usług z magazynu" to obawiałem
    się że osłupieję :> zaiste, pomysłowość ludzka nie zna granic :)
    I nawet urzędowy wzór KPiR nie stanął pomysłowi na przeszkodzie :>
    Ech...

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2007-01-27 11:15:33
    Od: cyklista <...@...com>

> [...]
    > się że osłupieję :> zaiste, pomysłowość ludzka nie zna granic :)
    > I nawet urzędowy wzór KPiR nie stanął pomysłowi na przeszkodzie :>

    Niestety ja to musze potwierdzić. W programie aptecznym z którego
    drukuje KPiR, zeby wystawic fakture na jakąś usługe to musze ja najpierw
    przyjąc na magazyn i potem dopiero sprzedać - a jak nie to albo recznie
    prowadzic KPiR albo używać innego programu i wtedy dwa razy wpisywać
    faktury zakupowe - raz do magazynu i drugi raz do programu ksiegowego.