  • 1. Data: 2004-11-14 17:04:06
    Temat: Samochód- Kłopot!!!!
    Od: "Jacek Myśliński" <j...@k...tpsa.pl>

    Dwa lata temu kupiłem samochód z kratką. Odliczyłem VAT!!! Teraz chcę zwinąć
    interes bo ZUS za dużo mi zjada. Firmę otworzyła żona zatrudniona na etacie.
    Co zrobić aby nie zapłacić VAT-u z racji remanentu końcowego . Sprzedać
    samochód żonie - przecież to chore bo ona i tak jest współwłaścicielem. Na
    samochodzie wisi kredyt - jeszcze 3 lata tak więc odpada sprzedaż szwagrowi
    za powiedzmy 5 tys. jako uszkodzony i odkupienie za 2 miesiące. Czy mogę go
    jakoś wyprowadzić nie płacąc 13 tys tym z fiskusa.
    Przecież już nawet VAT-u od paliwa nie mogę odliczać.

    Macie może jakieś pomysły.?????

    J.M.

  • 2. Data: 2004-11-15 16:24:45
    Temat: Re: Samochód- Kłopot!!!!
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Jacek Myśliński" <j...@k...tpsa.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > fiskusa.
    > Przecież już nawet VAT-u od paliwa nie mogę odliczać.

    Polecem dzisiejszy dodatek do Rzeczpospolitej "Dobra Firma" tam znajdziesz
    odpowiedź.

    Michał

  • 3. Data: 2005-01-11 15:36:43
    Od: "wojtek" <j...@w...pl>