  • 1. Data: 2004-06-21 09:20:30
    Temat: Sprzedaż nie podlegająca w rejestrze VAT?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Czy trzeba w rejestrze VAT wpisywać sprzedaż niepodlegającą VAT?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 2. Data: 2004-06-21 09:29:21
    Temat: Re: Sprzedaż nie podlegająca w rejestrze VAT?
    Od: bromden <l...@t...signature>

    http://google.com/groups?as_umsgid=Pine.WNT.4.60.040
    6...@A...portezjan.zabrze.pl

    --
    bromden(at)gazeta(dot)pl

  • 3. Data: 2004-06-21 10:22:24
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    To ja jeszcze zapytam jak wpisywac
    zakupy paliwa (nieodliczalne), jesli
    samochod rozliczam przez kilometrowke?
    Do kpir wpisuje jedna pozycje z zestawienia
    miesiecznego (chyba dobrze?) a co do
    rejestru vat? Czy tez moge jedna pozycje
    z zestawienia czy musze kazda pojedyncza
    fakture zakupowa?

    PawelZ
    -----------

  • 4. Data: 2004-06-21 18:43:16
    Od: "noname" <s...@p...onet.pl>

    Vat-u od paliwa nie można odpisywać
    art 88 ust 1 pkt 3 ustawy o VAT

  • 5. Data: 2004-07-03 20:54:49
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "noname" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Vat-u od paliwa nie można odpisywać
    > art 88 ust 1 pkt 3 ustawy o VAT

    No tak, ale jest taka pozycja na VAT-7 wiec trzeba to ewidencjonowac w
    rejestrach VAT i - nie zagladam teraz do ustawy - chyba kazda fakture
    oddzielnie :-(.

    Pzdr,
    BaLab

  • 6. Data: 2004-07-05 09:39:25
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    BaLab pisze:

> [...]
    >
    > No tak, ale jest taka pozycja na VAT-7 wiec trzeba to ewidencjonowac w
    > rejestrach VAT i - nie zagladam teraz do ustawy - chyba kazda fakture

    Zwroccie uwage na zmiane w VAT-t

    Dawniej bylo "zaku[py nieopodatkowane...."
    teraz sa "nabycia" i "vat od nabyc"...

    Sugeruje to, ze teraaz WSZELKIE zakupy nalezy podsumiowac "netto"

    Jest "problem" ze slowek "korekta"

    wysteouje ono 2 razy
    raz "wat od nabyc z uwzglednieniem korekt"
    drugi raz "korekta"...

    Pomyslalem sibie taka interpretacje..
    (numeracja z VAT-7k, w VAT 7 chyba jest tak samo)
    poz 41 - 44 CALOSC obrotu netto i CALY naliczony VAT
    ( zuwzglednieniem faktur korybujacych")

    45 i 46 korekta "na minus" wynikajace z tego, ze nei caly VAT mozna
    odliczyc...
    58 - VAT od paliwa..

    Co wy na to?

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-07-08 09:34:04
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" napisał :

> [...]
    > ( zuwzglednieniem faktur korybujacych")
    >
    > 45 i 46 korekta "na minus" wynikajace z tego, ze nei caly VAT mozna

    wg mnie 45 i 46 dot. korekt wynikających z "proporcji"
    oraz "amortyzacji VAT" (np. nieruchomości 10 lat)
    będą wykorzystane w pierwszej deklaracji 2005 roku.

    a w 41-44 "odliczany"

    BAH

  • 8. Data: 2004-07-08 10:27:24
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    BAH pisze:

> [...]
    > oraz "amortyzacji VAT" (np. nieruchomości 10 lat)
    > będą wykorzystane w pierwszej deklaracji 2005 roku.

    A jest na to jakas instrukcja ?
    bo ja w mf nie znalazlem

    Boguslaw