  • 1. Data: 2002-09-11 11:16:48
    Temat: Staż pracy
    Od: "Przemek" <j...@p...onet.pl>

    Prowadziłem kilka lat DG
    Obecnie podjąłem prace na etacie i zakończyłem DG.
    Czy okres DG będzie mi się wliczał do stażu pracy, a konkretnie do urlopu?

    Przemek

  • 2. Data: 2002-09-11 11:26:07
    Temat: Re: Staż pracy
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Przemek napisał:
    > Prowadziłem kilka lat DG Obecnie podjąłem prace na etacie i
    > zakończyłem DG. Czy okres DG będzie mi się wliczał do stażu pracy,
    > a konkretnie do urlopu?

    Nie będzie. Liczy się tylko okres zatrudnienia na umowe o pracę
    (i różne formy równorzędne, np. mianowanie) oraz szkoła i studia.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-09-11 11:31:27
    Od: "Przemek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
    ał:3...@i...pl...

    > Nie będzie. Liczy się tylko okres zatrudnienia na umowe o pracę
    > (i różne formy równorzędne, np. mianowanie) oraz szkoła i studia.

> [...]
    Jeszcze jedno pytanie!
    Staram się o pracę w jednostce budżetowej.
    Ustawa o finansach publicznych wymaga na to stanowisko 5 letniego stażu pr
    acy.
    Czy tutaj też nic z tego?