  • 1. Data: 2002-09-11 09:12:48
    Temat: Wyroby witrażowe i VAT
    Od: "Rafał Taras" <r...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam problem z odnalezieniem takiej informacji:
    Jaka jest stawka podatku Vat na wyroby witrażowe.
    Z tego co słyszałem jest to 7 procent ale głowy sobie nie dam uciąć

    za wszelkie odpowiedzi dziękuję

    Rafał

  • 2. Data: 2002-09-11 09:59:09
    Temat: Re: Wyroby witrażowe i VAT
    Od: "Jacek Cywiński \(@nteneum\)" <n...@a...com>

    Towary podatkowane i usługi objęte stawką 0 %

    VAT 0%

    SWW -> 2882-93

    Wyroby rękodzieła ludowego i artystycznego osobno nie wymienione;

    Wykaz wyrobów rękodzieła ludowego i artystycznego, atestowanych przez
    krajowe komisje artystyczne i etnograficzne, od których przysługuje zwrot
    podatku na podstawie załącznika nr 2 do rozporządzenia M.F. z 22.12.99.

    pozdrowionka

    --
    @nteneum

  • 3. Data: 2002-09-11 12:52:54
    Od: "Rafał Taras" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Cywiński (@nteneum)" <n...@a...com> napisał:
> [...]
    > krajowe komisje artystyczne i etnograficzne, od których przysługuje zwrot
    > podatku na podstawie załącznika nr 2 do rozporządzenia M.F. z 22.12.99.

    A jeżeli nie zostały atestowane przez taką komisję?
    (są to róznego typu gadżety dekoracyjne: np do wiesznia w oknach, na
    żyrandolach itp)

    dzięuję i pozdrawiam.........