  • 1. Data: 2004-06-21 17:09:00
    Temat: Szukam - Gazeta Prawna 30.03.2004
    Od: "Remine" <j...@w...pl>

    Czy ktos z Was ma dostep do artykulu? Gazeta Prawna 63/2004 z dnia
    30.03.2004
    Jest tam artykul pt. "Jak korzystać w firmie z prywatnych lub wynajętych
    samochodów"
    Bardzo mnie ten tekst interesuje.

    Bede wdzieczny za link do tekstu ew. skan

  • 2. Data: 2004-06-21 21:16:06
    Temat: Re: Szukam - Gazeta Prawna 30.03.2004
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Jun 2004, Remine wrote:

    >+ Czy ktos z Was ma dostep do artykulu? Gazeta Prawna 63/2004 z dnia
    >+ 30.03.2004

    Hm... bez urazy, ale jak cię BARDZO interesuje to prawdę mówiąc
    *każdy* ma dostęp - fakt, że najprościej mieć "komórkę" (a nie
    każdy musi mieć :)), chcą 2zł +VAT... taniej niż "papier" (dziś
    zmarnowałem prawie 4 zł a z artykułu na który się połakomiłem
    nic nie wynika :[)
    Acha: artykułu nie mam :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-06-22 06:03:47
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <j...@w...pl>
    napisał w wiadomości news:cb74q6$38v$2@nemesis.news.tpi.pl:
> [...]
    > Jest tam artykul pt. "Jak korzystać w firmie z prywatnych lub
    > wynajętych samochodów"
    > Bede wdzieczny za link do tekstu ew. skan

    na stronie

    www.infor.pl/szukaj/

    wpisz dokładny tytuł, albo id po prawej stronie: 00788603

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2004-06-22 07:40:17
    Od: "Remine" <j...@w...pl>

    Dzieki za dobre rady.
    Dostalem art. od DOBREGO CZLOWIEKA!
    Gdyby ktos potrzebowal informacji nt. auta w firmie sluze pomoca.
    Ale oczywiscie ten sposob z podaniem id art. dziala!