  • 1. Data: 2020-03-29 16:25:59
    Temat: Tarcza antykryzysowa i FGŚP
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W "tarczy" napisane jest, że pracodawca otrzyma dofinansowanie z
    Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych. Z tego, co wiem, to
    FGŚP nie jest żadną kasą pomocową, tylko wypłaca pracownikom, gdy
    pracodawca nie płaci a potem ściga pracodawcę o zwrot. W ustawie nic nie
    znalazłem, żeby teraz miało byc inaczej, czyli można sobie narobic
    kłopotów.
    Jacek

  • 2. Data: 2020-03-30 11:46:59
    Temat: Re: Tarcza antykryzysowa i FGŚP
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >pracodawca nie płaci a potem ściga pracodawcę o zwrot. W ustawie nic
    >nie znalazłem, żeby teraz miało byc inaczej, czyli można sobie

    Jak rozloza splaty np na 3 lata, to moze nie bedzie zle ... o ile
    rozloza.

    Cos tam mowia o bezzwrotnej pomocy, ale na razie to chyba tylko mowia

    J.

  • 3. Data: 2020-04-29 15:47:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5e81c012$0$539$6...@n...neostrada.pl

    > Cos tam mowia o bezzwrotnej pomocy, ale na razie to chyba tylko mowia

    PFR daje częściowo bezzwrotnie.
    https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-tarcza-pfr
    -od-dzis-rusza-nowa-pomoc,nId,4467400

    --