  • 1. Data: 2009-08-27 16:57:39
    Temat: Teoretycznie - pizza i drinki
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    HI

    Natchnął mnie wątek o teściowej. Przyjmijmy więc taką sytuację:
    jest parka, razem ze sobą kilka lat. Co weekend chodzą do
    restauracji, knajp itp. On jej stawia zawsze, więc miesięcznie
    wychodzą kwoty powiedzmy 700 zł, więc powiedzmy że wydał na nią
    350. W skali roku robi się już pokaźna darowizna.
    Czy ona powinna zapłacić od tego podatek?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 2. Data: 2009-08-27 17:31:02
    Temat: Re: Teoretycznie - pizza i drinki
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zbylut wrote:
    > On jej stawia zawsze, więc miesięcznie
    > wychodzą kwoty powiedzmy 700 zł,

    > Czy ona powinna zapłacić od tego podatek?

    prostytucja nie jest opodatkowana :)

  • 3. Data: 2009-08-27 18:05:32
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    witek napisal(a):

    > prostytucja nie jest opodatkowana :)

    ale jakaż prostytucja, to byłby najwyżej barter ;)
    A ja serio pytam.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 4. Data: 2009-08-27 19:26:00
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Zbylut napisal:
    > ale jakaż prostytucja, to byłby najwyżej barter ;)
    > A ja serio pytam.

    Uwazaj, bo jeszcze Sanepid sie wtraci, gdyz
    socjologowie okreslaja to nazwa: seks za mieso :D
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2009-08-27 19:32:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    >Uwazaj, bo jeszcze Sanepid sie wtraci, gdyz
    >socjologowie okreslaja to nazwa: seks za mieso :D

    Tudziez dupa za kotleta.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-08-28 14:22:54
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 27 Sie, 18:57, Zbylut <Z...@N...zzz> wrote:
> [...]
    > 350. W skali roku robi się już pokaźna darowizna.
    > Czy ona powinna zapłacić od tego podatek?

    Oboje powinni zaplacic podatek od nieodplatnego swiadczenia, gdyz
    chodza tam pieszo zamiast jechac opodatkowana taksowka.

  • 7. Data: 2009-08-28 14:27:03
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czy w ten sposób on robi z nią to, co on chce, czy ona robi z nim to, co ona chce?
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2009-08-28 18:41:12
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    ąćęłńóśźż napisal(a):

    > Czy w ten sposób on robi z nią to, co on chce, czy ona robi z nim to, co ona chce?

    Panowie, nie wchodźmy w akademickie dyskusje:) Skoro gdy facet posiada
    swoje mieszkanie i pozwala w nim mieszkać swojej lubej nieodpłatnie, to
    ona musi płacić podatek (domiar), to czy w przypadku gdy funduje jej
    kolacje w pizzeriach - to jest jej dochód? :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 9. Data: 2009-08-28 19:27:31
    Od: molla <m...@g...com>

    Uwielbiam ten dystans i poczucie humoru:)