  • 1. Data: 2004-12-07 11:27:11
    Temat: Termin zobowiązania dla US.
    Od: "Karolina" <k...@g...pl>

    Co jest terminem powstania obowiązku podatkowego przy sprzedaży
    nieruchomości; czy termin umowy notarialnej, czy termin zapłaty za
    nieruchomość również określony w umowie notarialnej? / dla terminu karencji
    2-ch lat zwolnienia podatkowego od kwoty sprzedaży/ Taki mam problemik.
    Dziękuje.

  • 2. Data: 2004-12-07 11:36:46
    Temat: Re: Termin zobowiązania dla US.
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Karolina pisze:

> [...]
    > nieruchomość również określony w umowie notarialnej? / dla terminu
    > karencji 2-ch lat zwolnienia podatkowego od kwoty sprzedaży/ Taki mam

    No zastanow sie...
    Sprzedarz nieruchomosci pod rygoremniewaznosci wymaga formy notarialnej..

    wiec jak moze byc roznna data sprzedarzy i umowy ... to JEDNO I TO SAMO..
    oczywiscie wczesniej mozna przyrzec umowe..
    No a zaplata...
    W umowiemozna ustalic nawet, ze zaplata bedzie w ratach przez 100 lat...
    obowiazek podatkowy powstaje z chwila sprzedarzy..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-12-07 12:41:08
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 07 Dec 2004 12:36:46 +0100, Boguslaw Szostak naskrobał(a):

> [...]
    >
    > wiec jak moze byc roznna data sprzedarzy i umowy ... to JEDNO I TO SAMO..
    > oczywiscie wczesniej mozna przyrzec umowe..

    upierdliwy by powiedział że prawo uż.w., prawo odrębnej własności i
    przeniesiego ograniczonego wprawa rzeczonego jest ustanawiane i przenoszone
    z datą wpisu do KW i jest to wpis kontytutywny (ust. o KW i Hipotece) wiec
    ani jedna ani drugia nie jest datą dokonania transakcji a data złożenia
    wniosku o wpis do KW.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org