  • 1. Data: 2009-05-20 14:21:12
    Temat: Tryb przeniesienia pomiedzy US
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    Jak wyglada tryb przeniesienia przynaleznosci pomiedzy dwoma US,
    zwiazany ze zmiana miejsca zamieszkania?

    Wyjasnienie sytuacji:
    Osoba prowadzila dzialalnosc gospodarcza (ryczalt) w miejscowosci A i
    zawarla zwiazek mazenski i wraz ze wspolmalzonkiem zamieszkiwac bedzie
    w miejscu B. Od przyszlego roku zamierzaja rozliczac sie wspolnie w US
    w miejscowosci B, zas dzialalnosc prowadzona bedzie w miejscu A.

  • 2. Data: 2009-05-20 14:34:30
    Temat: Re: Tryb przeniesienia pomiedzy US
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    VoyteG wrote:
    > Jak wyglada tryb przeniesienia przynaleznosci pomiedzy dwoma US,
    > zwiazany ze zmiana miejsca zamieszkania?

    Adres zamieszkania zmieniasz przy użyciu NIP-1

> [...]
    > w miejscu B. Od przyszlego roku zamierzaja rozliczac sie wspolnie w US
    > w miejscowosci B, zas dzialalnosc prowadzona bedzie w miejscu A.

    Jeśli jest DG na ryczałcie ewidencjonowanym to przecież nie mogą
    rozliczać się wspólnie.

    Piotrek

  • 3. Data: 2009-05-20 14:36:04
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    VoyteG wrote:
> [...]

    > w miejscu B. Od przyszlego roku zamierzaja rozliczac sie wspolnie w US
    > w miejscowosci B, zas dzialalnosc prowadzona bedzie w miejscu A.

    Jeśli jest DG na ryczałcie od przychodów ewidencjonowanych to przecież

  • 4. Data: 2009-05-20 14:39:14
    Temat: Re: cancel <gv14hq$n74$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Od: Moslem cartoon character mohammed was a paedophile 6th century warlord and goat fucker who cooked up a false religion in order to supplement brutality as a means of bringing people under subjection <Major__Debacle@the_pentagon.mil>

    p...@p...na.berdyczow.info wrote:
    > This message was cancelled from within Mozilla.
    HOW TO BECOME A SHITSKIN MOSLEM - this is how: fuck goats, fuck your
    mother (nikomak), molest children, wear a beekeepers outfit all the
    time, never shower or bath, beat your wives, learn terrorist activities
    at a maddrassa, wipe your ass with stones, sell the donkey you fucked to
    a nearby village, marry a nine year-old , send your child off to an
    indoctrination camp, practice thighing with little kids, ............
    Practice all those and you too could become a prophet !!

    Elif air ab tizak mohammad !!!!

    h...@g...co.za
    h...@g...com
    n...@g...com
    i...@m...com or a...@m...com or
    A...@g...com
    f...@t...net
    i...@y...co.za
    p...@g...com
    j...@i...org.za
    d...@m...co.za
    f...@w...apc.org
    a...@g...com
    j...@l...co.za
    s...@s...org.za
    s...@s...org.za
    s...@s...org.za
    h...@s...org.za
    i...@g...com
    f...@g...com
    n...@m...com
    n...@h...com

    ** Posted from LINKdotNET -Jordan **
    http://www.link.net
    Cybertrust Australia Pty Ltd
    Fastlink, Jordan
    moslem cartoon character mohammad and his bumchum allaah were child
    molesting goat fuckers and nikomaks

    _
    /'_/)
    ,/_ /
    / /
    /'_'/' '/'__'7,
    /'/ / / /" /_\
    ('( ' /' ')
    \ /
    '\' _.7'
    \ (
    \ \

    Up your ass mohammad - Elif air ab tizak!!!

    h...@g...co.za
    h...@g...com
    f...@w...apc.org
    n...@g...com
    i...@m...com or a...@m...com or
    p...@g...com
    A...@g...com
    f...@t...net
    j...@i...org.za
    d...@m...co.za
    j...@l...co.za
    s...@s...org.za
    s...@s...org.za
    s...@s...org.za
    h...@s...org.za
    a...@g...com
    i...@g...com
    f...@g...com
    i...@y...co.za

    ** Posted from http://www.teranews.com **

  • 5. Data: 2009-05-20 14:41:19
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 20 Maj, 16:36, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:

    > Adres zamieszkania zmieniasz przy użyciu NIP-1

    > Jeśli jest DG na ryczałcie od przychodów ewidencjonowanych to przecież
    > nie mogą rozliczać się wspólnie.

    Ryczałt to nie jedyne przychody. Ta osoba też wypełnia PIT - 37,
    ponieważ posiada dochody z tytułu umowy o pracę
    Czyli PIT 29 odrębnie i PIT 37 wspólnie

    BTW. Co w sytuacji, gdy małżonkowie mają dwa odrębne miejsca
    zamieszkania i chcą rozliczać się wspólnie?

  • 6. Data: 2009-05-20 14:47:12
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    VoyteG wrote:

    > Ryczałt to nie jedyne przychody. Ta osoba też wypełnia PIT - 37,
    > ponieważ posiada dochody z tytułu umowy o pracę
    > Czyli PIT 29 odrębnie i PIT 37 wspólnie

    Nie da się - art. 6 ustęp 8
    Jedynym (?) wyjątkiem jest najem prywatny na ryczałcie.

    Piotrek

  • 7. Data: 2009-05-20 14:55:00
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 20 Maj, 16:47, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:
    > VoyteG wrote:

    > Nie da się - art. 6 ustęp 8

    Którego aktu prawnego?

    > Jedynym (?) wyjątkiem jest najem prywatny na ryczałcie.

    Nie rozumiem, mogłbyć doprecyzować, czego sie nie da?

  • 8. Data: 2009-05-20 15:01:44
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    VoyteG wrote:

    > Którego aktu prawnego?

    PDOF

    > Nie rozumiem, mogłbyć doprecyzować, czego sie nie da?

    Nie da się (skutecznie) rozliczyć wspólnie z małżonkiem prowadząc DG
    opodatkowaną ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych.

    Piotrek

  • 9. Data: 2009-05-20 16:39:21
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-05-2009 o 16:21:12 VoyteG <V...@h...com> napisał(a):

> [...]
    > w miejscu B. Od przyszlego roku zamierzaja rozliczac sie wspolnie w US
    > w miejscowosci B, zas dzialalnosc prowadzona bedzie w miejscu A.

    Zglaszasz zmianę w urzędzie miejscowości A, zmieniając miejsce zamieszkania
    na B a zostawiając miejsce wykonywania w A. Urząd powysyła co trzeba do US, GUS
    i ZUS, ale ZUA i VAT-R i tak Cię nie ominą.
    Przed "jednym okienkiem" trzeba było tylko uważać na GUS - zmianę należało zgłosić
    w GUS właściwym dla miejsca A - ja o mało co nie wtopiłem przy przeprowadzce 400km
    dalej.
    W tej chwili ZTCW GUS-em już nie trzeba się przejmować.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 10. Data: 2009-05-20 18:10:25
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 20 May 2009 18:39:21 +0200, Tomek napisał(a):

    > Zglaszasz zmianę w urzędzie miejscowości A, zmieniając miejsce

    Oczywiście jest tu mowa o Urzędzie Miasta/Gminy a nie o Urzędzie Skarbowym