  • 1. Data: 2009-05-20 07:04:14
    Temat: dotacja z urzędu pracy 18579 zł
    Od: "Jacek" <e...@w...pl>

    Chcąc założyć DG i otrzymać dotacje z UP należy nie prowadizć DG przez 12
    miesięcy , w moim przypadku okazłąo się iz DG prowadzona 18 lat temu nie
    zosatała wyrejsetrowana w UMiG , oczywiscie nie prowadziłem w tym czasie DG
    , wie o tyn ZUS i US czy mam jakies szanse na dotacje ?

    jacek

  • 2. Data: 2009-05-20 14:09:42
    Temat: Re: dotacja z urzędu pracy 18579 zł
    Od: "Anax WRC" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zosatała wyrejsetrowana w UMiG , oczywiscie nie prowadziłem w tym czasie
    > DG , wie o tyn ZUS i US czy mam jakies szanse na dotacje ?

    najlepiej pytaj bezposrednio w urzedzie, oni sie rzadza swoimi prawami:)
    pzdr
    Anax

  • 3. Data: 2009-05-20 21:49:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 May 2009, Anax WRC wrote:

    > Użytkownik "Jacek" <e...@w...pl> napisał
    >
    > najlepiej pytaj bezposrednio w urzedzie, oni sie rzadza swoimi prawami:)

    Z VAT tej wersji można wskazać taką możliwość, że teraz powiedzą iż
    wszystko jest OK, a za 5/10 (czy ile tam jest przedawnienia) lat
    każą zwrócić z odsetkami.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2009-05-21 08:52:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 May 2009, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Z VAT tej wersji

    Wrr...
    Oczywiście miało być "z *wad* tej wersji"!

    > można wskazać taką możliwość, że teraz powiedzą iż
    > wszystko jest OK, a za 5/10 (czy ile tam jest przedawnienia) lat
    > każą zwrócić z odsetkami.

    pzdr, Gotfryd