  • 1. Data: 2003-01-18 00:09:33
    Temat: US , ZUS i umowa zlecenia
    Od: "szarwal" <s...@p...gazeta.pl>

    Od stycznia tego roku przedsiębiorstwa zajmujące sie przewozem produktów
    niebezpiecznych musza korzystac z porad tzw doradcy do spraw
    bezpieczeństwa. Mój znajomy zaproponował mi bym skończył kurs uprawniający
    mnie do zajęcia sie takim doradztwem. Doradztwo to bedzie prowadzone na
    podstawie umowy zlecenia. Nie wiem tylko jak wyglada sprawa zusu oraz to czy
    musze prowadzić działalnośc gospodarczą. Mam 25 lat i nie pracuje ( jestem
    na studiach doktoranckich). Uprzejmie prosze o jakies wskazówki i z góry
    dziekuje :)

    S.Z.

  • 2. Data: 2003-01-18 08:18:11
    Temat: Re: US , ZUS i umowa zlecenia
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szarwal" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    "Od stycznia tego roku przedsiębiorstwa zajmujące sie przewozem produktów
    niebezpiecznych musza korzystac z porad tzw doradcy do spraw
    bezpieczeństwa."
    Re : W tym jest metoda. Jeszcze kilkadziesiąt takich rozporządzeń i
    bezrobocie zacznie spadać.

    "...kurs uprawniający mnie.."
    Re : A i królik - wykładowca (pewnie z Ministerstwa Środowiska - już nie
    ochrony) marchewkę będzie miał.

    "...na podstawie umowy zlecenia..."
    Re : .. co spowoduje obciążenie daniną przez organizację (jak to już ktoś
    mądrze napisał z pewnością przestępczą, ale nie zorganizowaną )
    zleceniodawcy, a to z pewnością będzie czynnikiem motywującym go do jeszcze
    wydajniejszej pracy na rzecz owej organizacji i rodziny króliczej. A jeśli
    nie - przebranżowi się na doradztwo d/s bezpieczeństwa przewozu produktów
    niebezpiecznych.

    "Nie wiem tylko jak wyglada sprawa zusu"
    Re: Jak wyżej

    "...czy musze prowadzić działalnośc gospodarczą..."
    Re : Nie.

    AR

  • 3. Data: 2003-01-18 23:22:18
    Temat: OT: US , ZUS i umowa zlecenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Jan 2003, Andrzej R. wrote:
    [...]
    >+ Re : W tym jest metoda. Jeszcze kilkadziesiąt takich rozporządzeń i
    >+ bezrobocie zacznie spadać.

    Tak, tak :)
    Tylko niektórzy nie zauważą że w miarę liniowego spadku bezrobocia
    "od rozporządzeń" zacznie wykładniczo rosnąć bezrobocie "od niemożliwości
    przekroczenia płacy zasadniczej wskutek podatków"... :]

    pzdr, Gotfryd