  • 1. Data: 2006-04-03 21:16:29
    Temat: Udostepnianie internetu a forma ewidencji
    Od: "Basko" <a...@o...pl.wytnij.to>

    Prosze o odpowiedz na nastepujace pytanie, gdzies uslyszalem i nie wiem czy
    to prawda. Czy udostepniajac internet musze przejsc na pelna ksiegowosc ?
    Teraz prowadze ksiazke - czy to wystarczy czy faktycznie ktos MF wymyslil
    kolejna bzdure do ktorej moga sie czepiac. Jesli jest to prawda to gdzie
    znalezc cos na ten temat bo GOOGLE :) nie daje odpowiedzi.

    Adam

  • 2. Data: 2006-04-04 06:27:27
    Temat: Re: Udostepnianie internetu a forma ewidencji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    iOn Mon, 3 Apr 2006, Basko wrote:

> [...]
    > kolejna bzdure do ktorej moga sie czepiac. Jesli jest to prawda to gdzie
    > znalezc cos na ten temat bo GOOGLE :) nie daje odpowiedzi.

    1. nie wiem czy w MF, w każdym razie co najmniej Sejm przyklepał raz
    czasu taki tekst (to nie było rozporządzenie a ustawa), pytać posłów
    kto ich wybrał ;)
    2. tak było, miało nie być, ale stanu "na dziś" nie pamiętam :)
    3. nieprawda jakoby google nic nie wiedziały ;>

    http://groups.google.pl/groups?as_q=pe%C5%82na+OR+PK
    &num=100&hl=pl&as_oq=internet+internetu&as_ugroup=*.
    podatki

    Co mamy:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_thread/thread/58e25ad5c2b52ca4/a77725ba920521c
    7

    oraz wzmianki:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_thread/thread/b5f5af556eb72f02/80f6e6363b17f45
    5
    ...dotyczące rozważań iż nawet w okresie obowiązywania "tamtego" przepisu
    było wątpliwe czy dotyczy to WSZYSTKICH - bo nakaz obejmował PUBLICZNYCH
    dostawców. Tylko.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-04-05 13:00:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Basko napisał:

> [...]
    > kolejna bzdure do ktorej moga sie czepiac. Jesli jest to prawda to gdzie
    > znalezc cos na ten temat bo GOOGLE :) nie daje odpowiedzi.

    Już nie. Art. 55 Prawa telekomunikacyjnego, anulowany w grudniu 2005.
    Tak BTW, tym razem to nie MF tylko infrastruktury ;-)

  • 4. Data: 2006-04-07 16:05:06
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    >... Czy udostepniajac internet musze przejsc na pelna ksiegowosc ?
    > Teraz prowadze ksiazke - czy to wystarczy

    Nie trzeba. Możesz być na zasadach ogólnych. Sam jestem :-).

    > czy faktycznie ktos MF wymyslil
    > kolejna bzdure

    Tam już niejedną bzdurę próbowali przepchnąć, ale się na szczęście nie
    udawało ;-)))