  • 11. Data: 2007-04-06 12:01:16
    Temat: Re: Ulga internetowa + niepracująca żona
    Od: "\\n" <...@...xy>

    cef napisał(a):

    > Pożytku nie będzie, bo wtedy już zniosą tę ulgę.

    Korektę zeznania można zrobić za poprzednie lata...

  • 12. Data: 2007-04-06 12:02:07
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    \n wrote:

    > Mnie bardziej ciekawi przypadek, że zakwestionował i PRZEGRAŁ, znasz
    > taki?

    Nie znam, ale wg mnie przepis jest dosyć jasny i pozwala na wiele.
    Dlatego US nie przegrywa, bo nawet nie walczy.

  • 13. Data: 2007-04-06 16:19:03
    Od: "Richardek" <r...@o...pl>

    ostatecznie mogę poprosić o interpretację przepisu własny US i dojdzie
    kolejna interpretacja do kolekcji:) Nie wiem dlaczego, ale mam kolejny
    raz wrażenie, że Państwo chce skubnąć prostego obywatela;)

  • 14. Data: 2007-04-10 07:51:15

    Richardek napisał(a):
    > ostatecznie mogę poprosić o interpretację przepisu własny US i dojdzie
    > kolejna interpretacja do kolekcji:)

    Mam wrażenie, że nie będzie odmienna od tych które już są