  • 1. Data: 2005-03-06 16:28:55
    Temat: Ulga na Internet
    Od: "Tomasz" <t...@a...city.net.pl>

    Witam,
    Jak wiadomo od marca tego roku opodatkowany jest dostep do Internetu. Jednak
    w pewnym stopniu wydatki te bedzie mozna odliczyc w kolejnej deklaracji PIT.
    Mam takie pytanie:

    Jestem zameldowany na stale pod adresem A. Jednak Internetu uzywam bedac
    tymczasowo zameldowanym pod adresem B. Faktury za Internet mam wystawiane na
    adres B.

    Czy w takim przypadku bede je mogl uzyc jako podstawy do odliczen? Czy tez
    faktura musi byc BEZWZGLEDNIE wystawiona na miejsce mojego stalego
    zameldowania?

  • 2. Data: 2005-03-06 19:33:40
    Temat: Re: Ulga na Internet
    Od: Black Peter <b...@w...pf.pl>

    Tomasz napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy w takim przypadku bede je mogl uzyc jako podstawy do odliczen? Czy tez
    > faktura musi byc BEZWZGLEDNIE wystawiona na miejsce mojego stalego

    A czy tymczasowe zameldowanie jest nielegalne? :)

    pzdr

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*

  • 3. Data: 2005-03-07 09:10:37
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Black Peter napisał:

    > A czy tymczasowe zameldowanie jest nielegalne? :)

    Ulga jest na internet w miejscu zamieszkania, a nie zameldowania
    (niezależnie czy stałego czy czasowego).

    pzdr

    Tomek

    Portal z najlepsza wyszukiwarka... >>> http://link.interia.pl/f185f

  • 4. Data: 2005-03-07 14:57:49
    Od: Black Peter <b...@w...pf.pl>

    Tomasz Staszewski napisał(a):

    > Ulga jest na internet w miejscu zamieszkania, a nie zameldowania
    > (niezależnie czy stałego czy czasowego).
    >
    > pzdr
    >
    > Tomek

    Miejsce zamieszkania, w stosunku do którego dokonywane jest odliczenie,
    powinno być zgodne z miejscem zamieszkania, określonym w formularzu
    NIP-1 lub NIP-3, złożonym w urzędzie skarbowym. Nie musi to być miejsce
    zameldowania, jednak musi to być faktyczne miejsce zamieszkania podatnika.

    pzdr

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*

  • 5. Data: 2005-03-09 19:47:44
    Od: "Mariusz" <o...@n...pl>

    Czy jeżeli telefon jest zarejestrowany na jednego z rodziców, a ja opłacam
    neostrade z własnej kieszeni to mogę odliczyć w pszyszłym roku podatek,
    chociaż faktury przychodzą na mame?