    From: "Tomasz" <t...@a...city.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ulga na Internet
    Date: Sun, 6 Mar 2005 17:28:55 +0100

    Witam,
    Jak wiadomo od marca tego roku opodatkowany jest dostep do Internetu. Jednak
    w pewnym stopniu wydatki te bedzie mozna odliczyc w kolejnej deklaracji PIT.
    Mam takie pytanie:

    Jestem zameldowany na stale pod adresem A. Jednak Internetu uzywam bedac
    tymczasowo zameldowanym pod adresem B. Faktury za Internet mam wystawiane na
    adres B.

    Czy w takim przypadku bede je mogl uzyc jako podstawy do odliczen? Czy tez
    faktura musi byc BEZWZGLEDNIE wystawiona na miejsce mojego stalego
    zameldowania?